Клієнтка ПриватБанку розповіла про те, що її фактично позбавили коштів під час новорічних свят через скаргу на шахрайство, яку було відкликано буквально відразу після розміщення.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідна історія була опублікована на сайті "
"Заблокували мою зарплатну карту за скаргою однієї людини, якому здалося, що я шахрай. Заблокували через 5 хвилин після дзвінка. Після, людина зрозуміла, що його скарга - це наклеп і в перебігу пару хвилин він забрав заяву про шахрайство. ПриватБанк повідомив що протягом 3х днів розблокують карту, але вже пройшло 5 днів, а карта заблокована. Дзвоню знову на гарячу лінію, вони повідомляють, що потрібно ще 3 дні чекати. Вони що знущаються? !!! Я активний користувач цього банку вже близько 10 років. Заблокувати картку напередодні Нового року і новорічних свят, по дзвінку одну людину, який сам же подзвонив, вибачився і попросив анулювати заяву ?! Вся зарплата на цій карті ... Ще хотіла депозит відкрити ... Тепер зрозуміла, що краще цього робити не варто. Ось так ось покладеш гроші на карту і потім зняти не зможеш. Так що не рекомендую цей банк, як для зберігання грошей !!! Якщо ви хочете зберегти і користуватися своїми коштами - Раджу переходити в інший банк, більш надійний!", — написала українка.
Представники ПриватБанку вже зв'язалися з клієнткою і пообіцяли посприяти розв'язанню питання.
Нагадаємо, поки ви спите, ваші картки ПриватБанку грабують: українців попередили про нове шахрайство
Також Знай.ua писав, ПриватБанк відмовляється обслуговувати рахунки українців