Про це повідомив в. о. члена правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський під час прес-конференції, повідомляється на сайті компанії.

За його словами, при виділенні пасажирської вертикалі «Укрзалізниця» зможе проводити тендери серед громад на організацію соціальних перевезень.

«Ми виступаємо за укладання публічних договорів на перевезення з місцевими владами. Тим більше що витрати громад будуть незначні — часто менше земельного податку, який сплачує «Укрзалізниця» громаді. Натомість будуть чітко визначені кількість приміських поїздів, графіки їх руху та якість рухомого складу», - розповів Перцовський.

Окрім того, він повідомив, що створення окремої Вокзальної компанії дозволить також збільшити прибутки вокзалів, зокрема від удосконалення управління, збільшення надходжень від оренди приміщень.

«Ми вже перевели до складу Вокзальної компанії 108 великих вокзалів, на черзі — дрібніші. Вже зараз бачимо, що ефективно в оренду здаються лише 2 тис. кв. м з 50 тис. м можливих. Додаткові кошти будемо інвестувати в ремонти вокзалів, насамперед таких проблемних, як у Миколаєві та інших, створення безперешкодного простору для людей з інвалідністю тощо», - сказав Перцовський.

Популярні новини зараз
Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу
Показати ще

Раніше голова «Укрзалізниці» Володимир Жмак повідомляв, що «Укрзалізниця» планує інвестувати в оновлення рухомого складу компанії та залізничної інфраструктури 25 мільярдів гривень.

Водночас економіст Борис Кушнірук зазначав, що «Укрзалізниця» стане привабливою для інвестора тільки після поділу на окремі бізнеси збиткових пасажирських перевезень і прибуткових вантажних. На його думку, проведення реформи «Укрзалізниці» буде сприяти підвищенню ефективності залізничних перевезень.