Зокрема, підкреслили, що з грудня 2020 року ця послуга стала доступною для клієнтів усіх районів Київської області.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ компанії зазначили, що за допомогою сервісу «Планування точної дати візиту монтера» відтепер усі жителі Київської області можуть дистанційно замовити роботи з приладом обліку на зручний для себе час. Для цього слід завітати на сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі у розділ «Замовлення послуг на обслуговування приладу обліку», заповнити форму заявки, отримати підтвердження та, згодом, послугу в обраний час.
«ДТЕК змінює уявлення про клієнтський сервіс та якість обслуговування. Послуга «Планування точної дати візиту монтера» лишається найпопулярнішою серед наших клієнтів. Вона проста та зручна. З моменту запровадження за її допомогою ми отримали більше 21 тисячі заявок», — зазначив виданню очільник ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.
Онлайн-сервіс «Планування точної дати візиту монтера» для обслуговування електролічильника запрацював в ДТЕК Київські регіональні електромережі з вересня 2019 року та охопив спочатку клієнтів північного регіону Київської області – мешканців Бучанського та Вишгородського районів.
Згодом, у серпні 2020 року, сервісом почали користуватися клієнти заходу Київщини — Обухівського та Фастівського районів. З жовтня 2020 року – жителі сходу області (Броварського та Бориспільського районів).
У грудні минулого року можливість обирати дистанційно точну дату та час візиту фахівця для обслуговування лічильника — встановлення, заміну, ремонт або розпломбування чи опломбування — отримали жителі Білоцерківському районі. Таким чином сервіс охопив усіх мешканців Київщини.