Перше засідання ТСК відбудеться вже 28 січня. Про це на своїй сторінці в Facebook повідомив народний депутат, член комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв, якого обрали членом цієї ТСК.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами депутата, створена 27 січня ТСК щодо «Укрзалізниці» дозволить депутатам викрити корупційні схеми, які діють на залізниці та заганяють компанію в збитки.
«Корупційні схеми «УЗ» за своїми масштабами можуть поступитися хіба що «Нафтогазу».
Корупція - одна з основних проблем «Укрзалізниці», але вона не єдина. Щороку державний концерн генерує шалені збитки, в тому числі і через непрофесійний менеджмент. Внаслідок неефективного управління і грабунку державного підприємства, який тривав роками, замість успішного підприємства залишилися руїни: 95% колій вже зношено повністю, а 90% рухомого складу перетворилося на мотлох», - написав Бондарєв.
Він повідомив, що перше засідання слідча комісія проведе вже 28 січня, і висловив сподівання, що робота депутатів в ТСК та розпочата новим керівником «Укрзалізниці» реформа дозволить суттєво підвищити ефективність компанії.
«Дуже сподіваюся, що реформа «Укрзалізниці» буде реалізована якнайшвидше. Разом із тим, я також сподіваюся, що ми, як члени новоствореної Тимчасової слідчої комісії, зможемо розібратися з корупцією на залізниці. Впевнений, що ці паралельні процеси мають врешті-решт вивести «УЗ» зі збитків і поставити на шлях розвитку успішного підприємства», - зазначив Бондарєв.
Нагадаємо, 27 січня у Верховній Раді утворили Тимчасову слідчу комісію з питань перевірки та оцінки стану АТ "Українська залізниця". Головою ТСК обрано народного депутата Юлію Гришину (фракція партії «Слуга народу»). До складу ТСК увійшли 13 народних депутатів, термін її діяльності - один рік з дня утворення.
Раніше глава «Укрзалізниці» Володимир Жмак повідомляв, що в 2021 році УЗ буде розділена на 4 компанії (вантажоперевезення, пасажирські перевезення, інфраструктура та виробництво), а непрофільні активи (медзаклади, санаторії, спортивні споруди) будуть виставлені на продаж або передані в концесію. Окрім того, за його словами, УЗ планує інвестувати в оновлення рухомого складу компанії і залізничну інфраструктуру 25 млрд гривень.
У свою чергу екс-прем'єр Володимир Гройсман заявив, що «Укрзалізниця» потребує масштабного реформування та фінансової підтримки від держави для проведення модернізації рухомого складу та інфраструктури.