Передати показання лічильника електроенергії, повідомити про аварійні ситуації і отримати консультацію по послугах розподілу тепер можна за допомогою віртуального помічника в Viber і Telegram. Оператори системи розподілу (ОСР) ДТЕК Мережі запустили чат-бот для 12 мільйонів жителів України.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк повідомили в компанії ДТЕК Мережі, зараз чат-бот доступний жителям Києва, Дніпропетровської та Донецької областей. До кінця лютого оновлений функціонал запрацює також у Київській та Одеській областях.
- ДТЕК розуміє потреби сучасних клієнтів. Ми будуємо новий клієнтський сервіс: зручність і простота, можливість отримати більшість послуг - онлайн, - зазначив директор із взаємодії з клієнтами ДТЕК Мережі Руслан Волинець. - Завдяки чат-боту кожен наш клієнт може отримати підтримку в режимі 24/7 з будь-якого смартфона або гаджета. Поки він працює в месенджерах Viber і Telegram. На наступних етапах з'явиться і в соціальній мережі Facebook.
Для того щоб почати користуватися послугами чат-бота, необхідно:
- У пошуку Telegram або Viber ввести назву ОСР - «ДТЕК Київські електромережі», «ДТЕК Дніпровські електромережі» або «ДТЕК Донецькі електромережі».
- Слідуючи підказкам меню, отримати або передати необхідну інформацію.
ОСР ДТЕК Мережі забезпечують електроенергією 5,4 млн домогосподарств, це більше 12 мільйонів жителів. На даний момент за допомогою чат-бота клієнти можуть:
- передати показання лічильників;
- повідомити про аварії;
- подати заявку на роботи приладів обліку;
- ознайомитися з графіком роботи Центрів обслуговування клієнтів;
- отримати інформацію про проведення планових робіт;
- дізнатися про аварійні ситуації;
- отримати відповіді на найбільш поширені питання.
ДТЕК Мережі планує розвивати новий сервіс і доповнювати його новими функціями.