Для здійснення реформи «Укрзалізниці» необхідно, щоб парламент ухвалив закони про залізничний транспорт та Нацкомісію з регулювання у сфері транспорту. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Володимир Жмак у своєму телеграм-каналі.

«Укрзалізниця вже зробила низку важливих кроків на шляху до анбандлінгу та виділення функціональних бізнес-вертикалей — пасажирської, вантажної, інфраструктурної та виробничої, проте без прийняття закону цей процес значно ускладнюється», - зазначив Жмак.

Він також наголосив, що «Укрзалізниця» працює над введенням єдиного логістичного тарифу, посиленням безпеки руху поїздів, ліквідацією крос-субсидіювання пасажирських перевезень за рахунок вантажних.

Окрім того, керівник «Укрзалізниці» повідомив про намір створити цільовий Державний фонд розвитку залізничного транспорту, одним із джерел наповнення якого стала б частина коштів, що сплачуються як акциз на пальне. Кошти цього фонду будуть направлятись виключно на оновлення рухомого складу та модернізацію інфраструктури залізниці.

Раніше народний депутат, заступник голови парламентського комітету з питань транспорту та інфраструктури Володимир Крейденко заявив, що для проведення повномасштабної реформи «Укрзалізниці» відповідно до європейських стандартів парламент має ухвалити закон «Про залізничний транспорт України».

Популярні новини зараз

37-річна Полякова відрізала золоті локони: "Не повторювати!"

Аліна Гросу проміняла Романа Полянського на 71-річного Михайла Поплавського: "Я в шоці"

Вагітна дружина Віктора Павліка Реп'яхова жорстко відповіла на непрохані поради: "Кожен відповідає за себе"

Студентка вийшла заміж за 80-річного чоловіка і виглядає щасливою: закохалася без пам'яті

Показати ще

Водночас економічний експерт Борис Кушнірук наголосив: проблему непрозорості формування тарифів у транспортній галузі вирішить створення незалежного регулятора - Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту (НКРТ). Законопроект про створення такої комісії (№3927) - перебуває на розгляді у Верховній Раді.