В останні кілька місяців почастішали скарги на одного з найбільших українських доставщиків поштових відправлень, компанію "Нова пошта". Так, нещодавно українка отримала замість своєї невеликої посилки на 3 кілограми - десятикілограмову коробку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВиявилося, що всередині на її чекала посилка-матрьошка з картону і скотча. Однак, важливо зауважити, що посилка все таки прийшла точно до одержувача.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеної клієнтки "Нової Пошти" Оксани на порталі для відгуків "Otzyvua".
"Сьогодні отримала посилку і просто вражена. Посилку упаковану в чорну плівку об'ємом 3,3 кг на суму 58 грн, перепаковано у величезний ящик від "Нової пошти", який я відкрила і в ньому виявилася купа паперу. Я заплатила 87 грн, як за 10 кг. скажіть, будь ласка, в чому справедливість? Фото додаються.", - пише незадоволена клієнтка Оксана Мокрицька.
Також варто зазначити, що офіційні представники компанії "Нова пошта" поки жодним чином не відреагували на дані звинувачення в неякісному обслуговуванні. Клієнтка "Нової Пошти" Оксана Мокрицька поставила всього одну зірочку, і видно, що такі послуги її знатно засмутили.
Раніше повідомляли, гроші українців "застряють" в "Новій пошті" - посилки доводиться чекати тижнями: "Не здумайте платити...".
Як повідомляв Знай.uа, українець розповів про шахрайство у відділенні Нової Пошти: зрізали наклейку і обчистили посилку.
Знай.uа писав, шахраї обкрадають українців через "Нову Пошту": отримують порожні посилки.