1 березня у низці Telegram-каналів та інтернет-видань було поширено відео нібито авторства Телевізійної служби новин (ТСН), каналу 1+1, з використанням брендингу та стилістики програми, щодо "рейдерства" на ринку "Столичний" з боку влади Молчанової. 1+1 media вказало на фейковість сюжету, а також зазначило, що "сюжет" ніколи не виходив в ефірі телеканалу 1+1 і ТСН.

Про це говориться у заяві на сайті 1+1 media, пише Апостроф.

"Творці відео намагалися відтворити фірмовий стиль ТСН (логотип проекту, шрифти, "плашки", заставки тощо) і логотип телеканалу 1+1, Що вводить глядачів в оману. Інформуємо, що ТСН і телеканал 1+1 жодним чином не причетні до створення згаданого відео... Цей відеоматеріал-справа рук шахраїв, які використовували популярний бренд і репутацію ТСН для досягнення власних цілей, які не відомі 1+1 media. Медіагрупа не володіє інформацією про зазначені у фейковому сюжеті події", - вказує 1+1 media.

У заяві глядачів і читачів закликають бути уважними і перевіряти інформацію, особливо в тих випадках, коли вона надходить з недостовірних джерел або містить сумнівний сенс.

"Навіть якщо у відео або статтях використовується популярний бренд або особа каналу - ставте під сумнів таку інформацію і проводьте ретельний фактчекінг", - додає 1+1 media.

Популярні новини зараз
Гроші на дітей: в Україні збільшилася сума допомоги батькам новонародженої дитини Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців
Показати ще