У 2020 році підрозділ Bosch Power Tools попри усі карантинні обмеження досягнув високих результатів, збільшивши продажі майже на 10%. Цьому сприяла наполеглива робота команди та використання agile-методів

Причини успіху Bosch Power Tools у 2020 році можна розподілити за трьома основними факторами:

  • орієнтовані на користувача інновації;
  • багатоканальна стратегія для конкретних цільових груп;
  • послідовне управління і позиціонування бренду Bosch.

Задовго до пандемії коронавірусу Bosch Power Tools почали застосовувати agile-методологію в рамках всього виробничого ланцюжка, поставивши у центр стратегії розвитку саме потреби користувачів. Адже сучасній компанії необхідно бути максимально гнучкою, сфокусованою на користувацькому досвіді та його удосконаленні. Відправною точкою для інновацій Bosch завжди є залучення користувачів. Таким чином, навіть в умовах середовища, що динамічно змінюється, у 2020 році компанія успішно вивела на ринок більше 100 нових продуктів. Додатково за час пандемії Bosch виграла завдяки багаторічним інвестиціям у діджиталізацію сегменту продажів та маркетингу, а також у гнучкість виробничого ланцюжка. Таким чином компанія виявилася найбільш підготованою до зростання частки онлайн продажів і отримала змогу забезпечити доставку онлайн-замовлень користувачам в короткі терміни, дотримуючись всіх карантинних обмежень. У 2020 році онлайн-продажі стали особливим драйвером зростання. Їх частка істотно збільшилася і склала майже чверть всіх продажів компанії. Поширення інформації та купівельна поведінка користувачів швидко змінилася, відповідно, була розширена присутність Bosch в рамках цифрового подання інформації та взаємодії, а також налагоджена співпраця з багатоканальними та онлайн-магазинами.

Додатковою перевагою Bosch Power Tools став поступовий поділ бренду на два основні напрямки «зелені» та «сині» інструменти. Кожен із них орієнтований на різні групи користувачів.

«Зелені інструменти» відповідають всім потребам домашніх майстрів, які хочуть самостійно і якомога простіше реалізовувати проєкти. «Сині інструменти» орієнтовані на потреби професіоналів, які у більшій мірі зацікавлені в ефективній та результативній роботі на будівельному майданчику. Такий простий та зрозумілий поділ зробив комунікацію з користувачами ще більш зручною та наочною, що забезпечило зростання привабливості бренду. Отримання нагороди в номінації Best Brand Overall в лютому цього року вкотре довело, що обраний вектор розвитку компанії відповідає усім очікуванням користувачів. Вирішальними стали два критерії: реальний економічний успіх бренду (Share of Market) та привабливість бренду для споживачів (Share of Soul). Згідно опитуванню, проведеному Товариством з вивчення проблем споживання (GfK), 72% респондентів відповіли, що довіряють Bosch як виробнику електроінструментів – і це найвищий показник серед усіх брендів. Задоволеність брендом Bosch, що виражається у готовності купувати виключно товари бренду, стала ще однією з причин отримання нагороди.

Популярні новини зараз
Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

«Роберт Бош Електроінструменти ГмбХ», підрозділ Групи компаній Bosch, - один із провідних світових провайдерів електроінструментів, аксесуарів і вимірювальних приладів. У 2020 році близько 20 000 співробітників підрозділу зробили свій внесок у досягнення обігу 5,1 млрд євро, причому 85% продажів припали на регіони за межами Німеччини. Головний фокус підрозділу та його ключових брендів Bosch і Dremel - на споживача і значий інженерий прогрес. Основний фактор успіху - сильні передові інновації. У 2021 році "Електроінструменти Bosch» випустить на ринок Німеччини понад 100 нових продуктів у своїх чотирьох сегментах: електроінструменти, аксесуари, вимірювальні прилади і садові інструменти.

Bosch Group є провідним постачальником технологій та послуг у світі. У компанії працює близько 394 500 працівнииків (станом на 31 грудня 2020 року). Продажі компанії в 2020 році за попередніми оцінками склали 71,6 млрд. євро. За видами діяльності, компанія поділяється на чотири бізнес-сектори: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари та Енергетика та Будівельні технології. Як провідний постачальник IoT, Bosch пропонує інноваційні рішення для «розумних будинків», промисловості 4.0 та автомобілів з Інтернет-підключенням. Компанія використовує свій досвід і знання у сфері сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, а також власний хмарний сервіс, щоб стати єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень для клієнтів. Стратегічною метою групи компаній Bosch є забезпечення життя людей підключеними до Інтернету продуктами і рішеннями, які або містять штучний інтелект (AI), або були розроблені та виготовлені з його допомогою. Bosch покращує якість життя в усьому світі за допомогою інноваційних і надихаючих продуктів та послуг. Компанія Bosch створює технології, які «винайдені для життя». До складу Bosch Group входить компанія Robert Bosch GmbH та близько 440 дочірніх та регіональних компаній у 60 країнах. Світова мережа виробничих, інженерних та торгових мереж Bosch охоплює майже всі країни світу. Основою для майбутнього зростання компанії є її інноваційний потенціал. У 126 підрозділах компанії Bosch по всьому світу працюють72 600 співробітників у галузі досліджень та розробок, а також близько 30 000 розробників програмного забезпечення.

Компанію заснував Роберт Бош (1861-1942) у 1886 році у Штутгарті як «Майстерню точної механіки та електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування і використовувати значну частку коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. 94% акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належить благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і Robert Bosch GmbH.

Додаткова інформація доступна онлайн на сайтах: : www.bosch.ua, www.bosch.com.