Члени Наглядової ради «Укрзалізниці» є непрофесіоналами в залізничній галузі, проте отримують надзвичайно високі винагороди, що викликає питання щодо доцільності використання бюджетних коштів. Про заявив економіст Борис Кушнірук.

«Якщо подивитись і проаналізувати, хто є членами наглядової ради УЗ, то виявиться, що значна частина цих людей не мають професійних знань в тій сфері, де має опікуватись залізниця», - сказав Кушнірук.

Він зазначив: ідея формування наглядових рад полягала в тому, щоб обрати на конкурсних засадах незалежних осіб, які мають відповідний рівень знань, будуть визначати стратегію розвитку підприємства і забезпечувати контрольну функцію. Проте по факту членами наглядових рад, зокрема в «Укрзалізниці», стали некомпетентні в цій галузі люди.

«Якщо брати УЗ, то ми отримали ситуацію досить абсурдну в усіх аспектах. Я не кажу про історію з Сергієм Лещенком, яка вже стала мемом ходячим, тому що він не має жодного уявлення – ані в економічні, ні в правничій, ні в професійній суто в сфері, пов’язаній з діяльністю залізничного транспорту. Він стає членом наглядової ради, щоби що? Тому фактично ми маємо ситуацію, коли за державний кошт утримують людину, яка займається просто піаром в інтересах офісу президента», - пояснив Кушнірук.

Він також наголосив: членам Наглядових рад виплачують надзвичайно високі винагороди, що має викликати запитання щодо доцільності такого використання бюджетних коштів. До того ж, розміри цих виплат є значно вищими, ніж передбачалось рішенням уряду, що можна трактувати як розкрадання державних коштів.

Популярні новини зараз
Будуть під постійним обстрілом: астролог вказав, на які міста чекає пекельний тиждень Пенсіонерам нарахують по 940 гривень надбавки: пощастить, як завжди, не всім 3 хвилини – правда чи міф? За скільки ракета "Циркон" може дістатися українських міст Жертвувати шлунком заради комуналки більше не доведеться: пенсіонерам призначать доплати
Показати ще

«Проблема пов’язана з УЗ - те, що їм почали виплачувати винагороди більші, ніж це передбачено постановою уряду. У свій час уряд встановив коректний захист: винагорода має бути прив’язана до обсягів виробництва і до доходу. І це правильно, тому що ви не можете встановлювати винагороду, яку тільки вам заманеться», - сказав Кушнірук.

Нагадаємо, раніше екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян підкреслював, що члени Наглядової ради УЗ отримують величезні зарплати, але лише продукують конфлікти і блокують реформу компанії, яка перебуває в критичному стані.

У свою чергу народний депутат, член комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв заявив, що уряд повинен негайно провести засідання для обговорення проблем «Укрзалізниці» і звільнити Наглядову раду, яка довела компанію до кризи.