Мінекономіки запроваджує граничні ціни на бензин та дизель з прив’язкою до цін у портах регіону Амстердам-Роттердам-Антверпен, тобто за аналогію з формулою «Роттердам+», яка діяла для вугілля в 2016-2019 роках.

Про це заявив екс-глава НКРЕКП Дмитро Вовк.

«Якщо полтавський газ по цінам Дюссельдорфу чи Амстердаму (скріплено підписом Зеленського), уран з Кіровоградщини по світовим цінам та дизель з Кременчука по Роттердамським цінам - це добре, то чому ж вугілля може бути погано. Вовк вже не на посаді, а справа його живе», - прокоментував екс-глава НКРЕКП рішення уряду.

Вовк наголосив, що рішення уряду контролювати ціни на нафтопродукти за принципом імпортного паритету стало ще одним додатковим аргументом на користь остаточного закриття справи «Роттердам+».

Нагадаємо, формула «Роттердам+» була запроваджена НКРЕКП в березні 2016 року і діяла до липня 2019 року. Вона визначала об’єктивну ринкову ціну на вугілля на підставі міжнародних котирувань по аналогії з природним газом та бензином. Формула діяла до впровадження в Україні ринку електричної енергії.

Популярні новини зараз
"Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати
Показати ще

З березня 2017 по серпень 2020 року НАБУ проводило розслідування стосовно формули, за результатами якого не було встановлено жодних збитків. Навпаки понад 10 українських державних і міжнародних експертиз інститути підтвердили економічну і юридичну обґрунтованість формули «Роттердам+».

Прокуратура вже тричі закривала справу «Роттердам+» через відсутність доказів, що було підтверджено Вищим антикорупційним судом і Офісом генерального прокурора. Однак 16 квітня чергове рішення про закриття справи було скасоване і справа призупинена на невизначений термін.