АТ "Укрзалізниця" придбала 10 000 тонн дизельного палива у Кременчуцького НПЗ (компанія «Укртатнафта») за ціною котирувань палива FOB Rotterdam (порт Роттердам, Нідерланди) плюс фіксована націнка в розмірі 56 доларів за тонну.

Про це свідчать оприлюднені на ProZorro копії договору та цінової пропозиції заводу-виробника.

Спочатку цінова пропозиція Кременчуцького НПЗ сформована на підставі середнього котирування дизпалива в Роттердамі на рівні $525,6/тонна плюс зафіксована на весь час дії контракту маржа 1605,4 грн/т або $57,8 за офіційним курсом НБУ.

В ході торгів Кременчуцький завод знизив фіксовану маржу до ціни в порту Роттердам до $56 / т.з такою ціною «Роттердам+$56» Кременчуцький НПЗ переміг всього по 1 з 3 тендерів. Контракт підписаний 17 травня.

Решта 2 контракти на 20 000 тонн отримала компанія «Анвітрейд». Вона виграла з ціною котирувань в порту Генуя (Італія) плюс $55-57/т.

Популярні новини зараз
Нові правила бронювання з 1 грудня: хто підпаде під мобілізацію ТЦК вже за тиждень Гороскоп на 28 листопада: як провести четвер із вигодою та не "наламати дров" "Бісять ТЦК": військовий пояснив, чому воєнкоми перегинають палицю у мобілізації Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
Показати ще

Нагадаємо, 14 травня Кабінет Міністрів на період карантину ввів регульовані ціни на бензин і дизельне паливо. За рішенням уряду, АЗС повинні продавати бензин і дизпаливо за цінами з прив'язкою до європейських котирувань в портах Північно-Західної Європи (FOB Rotterdam) з націнкою не більше 5 грн/л для бензину і 7 грн/л для дизпалива.

За аналогічним принципом в 2016-2019 роках НКРЕКП розраховувала ціну на вугілля, з прив'язкою до котирування API2 в порту Роттердама плюс вартість доставки в Україну. Ця формула отримала назву " Роттердам»".

Такий же принцип до 1 серпня 2020 року застосовувався і для регулювання цін на природний аз для населення, так звана формула «Амстердам+» і «Дюссельдорф+».