Прийняття наказу Мінінфраструктури про терміни експлуатації вагонів може призвести до дефіциту цистерн на ринку залізничних перевезень і проблем з постачанням палива.

Про це заявив генеральний директор Федерації роботодавців транспорту України Володимир Гусак.

За його словами, у разі прийняття наказу в пропонованій Мінінфраструктури редакції тільки 200 цистерн з декількох тисяч, які зараз знаходяться в Україні, зможуть залишатися на лінії, інші повинні будуть списані.

"Зараз надходження нафтопродуктів в Україну по одному з нафтопроводів скоротилося. Відповідно, зростає навантаження на цистерни. І в цій ситуації виведення частини цистерн з ринку може привести тільки до подальшого дефіциту нафтопродуктів і зростання цін на них", - розповів Гусак.

На його думку, рішення міністерства є непродуманим, оскільки може створити проблеми з цистернами для перевезення нафтопродуктів, що негативно позначиться на ситуації з паливом в країні.

Популярні новини зараз
Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто
Показати ще

"Ми розраховуємо, що наказ не буде зареєстрований (в Мін'юсті, - ред.), що він буде повернутий Міністерству інфраструктури, а вже новий міністр досконально розбереться в ситуації і не допустить кроків, які можуть завдати великої шкоди економіці України", - сказав Гусак.

Він також підкреслив, що в створенні дефіциту рухомого складу на ринку України зацікавлені ряд груп впливу, і висловив надію, що влада не піде у них на поводу.

"Україна зіткнулася з реальною загрозою дефіциту нафтопродуктів, тому додаткові механізми посилення цього дефіциту в нинішній ситуації є вкрай нерозумними. І тут не слід йти на поводу тих груп, які намагаються створювати дефіцит певних видів рухомого складу», - пояснив Гусак.

Нагадаємо, раніше Мінінфраструктури підготувало проект наказу»Про затвердження Порядку встановлення заборони експлуатації вантажних вагонів на залізничному транспорті". Проект кілька разів допрацьовувався в процесі пошуку компромісу з бізнесом і учасниками ринку перевезень. Остання версія проекту узгоджена Держрегуляторслужбою, хоча як і раніше містить ряд норм, які перешкоджають стабільній роботі промисловості.

Проти прийняття цього наказу виступили ряд промислових асоціацій: за їхніми словами, обмеження використання цистерн, які не пройшли всі види перевірки, викличе на ринку гострий дефіцит цистерн, який може залишити без дизпалива українську армію і аграріїв.