Українські ГЗК через це можуть призупинити роботу, що означає падіння доходів до бюджетів усіх рівнів. Про це заявив генеральний директор Федерації роботодавців транспорту України Володимир Гусак.

"Перш за все, постраждають самі порти - вони позбудуться більшої частини своїх доходів, які отримують від перевалки залізної руди. Адже в Порті Южному вже зараз не найсприятливіша ситуація: через зменшення вантажної бази цей порт вже показав збитки в 1 кварталі 2021 року в сумі 50 мільйонів гривень. Тоді як всі попередні періоди був досить значний прибуток. Якщо вони втратять ще й обсяг перевалки залізної руди, який у них зараз є, то це будуть додатково дуже великі втрати. Не може йти мова про виплату премій працівникам", - розповів Гусак.

Також, за його словами, у разі зупинки відвантаження залізорудної сировини (ЗРС) на експорт дуже сильно втратить Укрзалізниця.

"Мова може йти про втрату до 3 мільйонів тонн вантажу на місяць, а це в районі 10% вантажного обороту всієї Укрзалізниці. Фінансові втрати УЗ можуть становити до півмільярда гривень на місяць! Це при тому, що у нас минулого року збитки Укрзалізниці склали 12 мільярдів гривень. Якщо така ситуація трапиться, то, напевно, це означатиме фінансовий колапс Укрзалізниці», - попередив Гусак.

Що стосується українських гірничо-збагачувальних комбінатів, то вони не зможуть відвантажувати свою продукцію, а відповідно - отримувати за неї гроші і виплачувати податки. Відповідно, втратять бюджети всіх рівнів. При цьому рішення поточної ситуації є, і воно досить просте, впевнений Гусак.

Популярні новини зараз

Гросу зізналася, чому так довго приховувала кохання з Полянським: "Люди одразу помічають"

"Гуччі в пранні": наречена Розенка Олена-Крiстiна Лебідь продемонструвала робочі образи

Співачка Slavia показала Дзідзьо, кого він втратив: коротка спідниця і ноги від вух

Юля "Зайка" розповіла про інтим з Мішею Заливако на Холостяку

Показати ще

"Ситуацію можна вирішити, і рішення дуже просте: українські порти відвантажують українську продукцію, яку перевозить Укрзалізниця. І це рішення має бути прийнято якомога швидше", - резюмував експерт.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що глава порту «Південний» Сергій Ковшар виписав собі з початку року премій на півтора мільйона гривень. Найбільшу премію, у розмірі понад 300 тисяч грн, він оформив собі в січні 2021 року.