Звіт за 6 місяців роботи ТСК, яка розслідує зловживання і корупцію на "Укрзалізниці" - це здебільшого правильний і дуже корисний документ, який відображає реальний стан справ на підприємстві. За виключенням одного, але кричущого моменту - підняття тарифів на перевезення.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це заявив член ТСК по "Укрзалізниці" Костянтин Бондарєв.
"Більшість членів ТСК по "УЗ" - це представники провладної партії "Слуга народу" і вони всі голосували за цей звіт. На жаль, мою думку не захотіли почути, хоча я глибоко переконаний, що підняття тарифів у підсумку обернеться катастрофою для залізниці. Це не вирішення проблеми, це жорсткий удар по кишенях українців і українського бізнесу, який сьогодні й так переживає скрутні часи через коронавірус та карантинні обмеження", - обурюється народний обранець.
На думку Бондарєва, такі висновки - це простий спосіб для "Слуг" отримати політичні дивіденди від президента за буцімто швидке вирішення проблем.
"Я погоджуюся із 90% того, що написано у звіті. Підписуюся під кожною літерою про те, що менеджмент підприємства, який був причетний до корупції треба посадити, а з наглядової ради треба гнати в шию дармоїдів, як наших так і іноземних. Але не з підняттям тарифів. Це не вирішення проблеми - це чергове латання дірок", - переконаний народний депутат.
Водночас Костянтин Бондарєв наголосив на необхідності розроблення чіткого послідовного плану дій по розвитку компанії та виведенню її з глибокої кризи. Втім, на переконання політика на це не вистачає політичної волі ані у менеджменту компанії, ані у представників влади та профільного міністерства.
“Необхідний час і воля для того, щоб зайнятися реструктуризацією боргів, щоб повністю змінити систему закупівель і зробити її прозорою, щоб провести аудит вартості і якості послуг, які надаються населенню і бізнесу. Для цього всього потрібен час, довіра і політична воля, і цього всього на сьогоднішній день, на жаль, немає у представників влади”, - резюмував народний депутат.