Російські державні засоби масової інформації жорстко відреагували на незаконне продовження домашнього арешту голові політради партії "Опозиційна платформа - за життя", народному депутату України Віктору Медведчуку. Зокрема, в ефірі програми " Вести "на телеканалі" Росія 24 " зазначили, що таким чином діюча українська влада намагається усунути з політичної сцени своїх опонентів.

"В Україні дуже багато, мільйони людей, які хочуть відновлення відносин з Росією. А є політичні сили, які виступають за цю нормалізацію. Але, судячи з усього, їм не дають жодних шансів реалізувати свої політичні плани, їх просто несистемним, неправовим чином усувають з політичної сцени. Когось просто вбивають на вулиці, і після цього ніхто злочинців не шукає. Або спалюють людей живцем, як це було в ході трагічних подій в Одесі. Закривають загальнонаціональні Засоби масової інформації, садять під домашній арешт, як зараз відбувається з Медведчуком", - процитував канал президента Росії Володимира Путіна, який раніше висловився про ситуацію в Україні і політичне переслідування лідера опозиції Віктора Медведчука.

При цьому журналісти підкреслили, що лідер української опозиції Віктор Медведчук справно є на всі судові засідання і тікати з країни не збирався. Тобто, потреби в продовженні домашнього арешту немає.

Також у виданні нагадали, що за "опозиційну платформу - за життя", яку очолює Віктор Медведчук – у 2019 році проголосувало два мільйони виборців, і відтоді, за даними опитувань, кількість її прихильників ще зросла вдвічі. Однак, їхню думку українська влада не враховує.

Нагадаємо, 2 лютого президент Володимир Зеленський підписав указ про застосування санкцій проти телеканалів "112 Україна", NewsOne і ZIK. Згідно з указом, який набув чинності з моменту підписання, щодо телеканалів застосовані санкції протягом п'яти років. Це передбачає блокування мовлення всіх трьох телеканалів.

Популярні новини зараз

Морози накриють Україну в жовтні: коли очікувати холодів

Зубожілі українці економлять на хлібі, яйцях і картоплі

Кім Кардашьян написала повідомлення Лесі Нікітюк: "Досі не відкриваю"

"Вже назавжди": Аліна Гросу в образі Лариси Доліної відгуляла шикарне весілля

Показати ще

26 лютого журналісти незаконно закритих президентом Володимиром Зеленським телеканалів об'єдналися і створили новий телеканал - "Перший Незалежний". Засновниками нового медіа стала група журналістів, які раніше працювали на каналах "112 Україна", NewsOne і ZIK. Але буквально через годину після початку мовлення влада незаконно відключила телеканал від ефіру.

20 лютого президент України Володимир Зеленський підписав указ, яким ввів у дію рішення Ради нацбезпеки і оборони ввести санкції проти 8 осіб - серед них голова політради партії "Опозиційна платформа - За життя" Віктор Медведчук і його дружина Оксана Марченко.

13 травня Печерський суд Києва обрав запобіжний захід голові політради партії ОПЗЖ Віктору Медведчуку. 21 травня Київський апеляційний суд залишив у силі цілодобовий домашній арешт для нардепа. 9 липня суд продовжив домашній арешт Віктору Медведчуку до 7 вересня. Відразу ж після початку засідання адвокати лідера ОПЗЖ заявили про відвід судді Сергію Вовку. Справа в тому, що Вовк вирішив розглядати питання продовження строків досудового розслідування без сторони захисту. Але в підсумку суд відхилив клопотання про відвід судді і прокурора.

В ОПЗЖ відреагували на це правове свавілля і заявили, що такі дії влади - відверта і цинічна політична розправа над опозиційним політиком, який своєю принциповою позицією викриває непрофесіоналізм, продажність і антинародний характер влади.

Коментуючи ситуацію, Віктор Медведчук підкреслив його адвокати повністю готові до процесу оскарження запобіжного заходу і у них є докази, які спростовують звинувачення прокуратури і доводять незаконність застосування до нього домашнього арешту.

Так, стороною захисту була подана апеляція на рішення Печерського районного суду Києва про продовження запобіжного заходу політику. Однак 30 липня Київський апеляційний суд відхилив її, незважаючи на розгром усіх доводів обвинувачення.

Провідні європейські політики, міжнародні та українські експерти та світові ЗМІ розкритикували указ Зеленського про припинення роботи телеканалів "112 Україна", NewsOne і ZIK.

За останні чотири місяці світові ЗМІ, європейські політики та експерти опублікували понад 70 тисяч матеріалів, присвячених цькуванню українською владою опозиції та незалежних телеканалів.