Необхідно завершити реформу Укрзалізниці, а не намагатися вирішити проблеми компанії підвищенням тарифів на перевезення. Про це заявив народний депутат Муса Магомедов.

"Більше шкоди Укрзалізниці, ніж корупція, завдає все-таки відсутність реформування і змін у ній. Розробка законів йде. Але до самих реформ, загалом-то, ще не підійшли», - розповів Магомедов.

За його словами, Укрзалізниця постійно намагається вирішити фінансові проблеми компанії за рахунок підвищення тарифів на перевезення, але при цьому незрозуміло, куди йдуть отримані додаткові кошти.

"Укрзалізниця з періодичністю раз на півроку піднімає тарифи на 10-15%, обіцяючи закупити вагони, обіцяючи почати ремонтувати полотна, і потім вагони не з'являються, ремонти не йдуть, а гроші розчиняються в котлі корупції. Тому, на мій погляд, треба все-таки спочатку реформувати, а потім переходити до питань щодо тарифів», - сказав Магомедов.

Він підкреслив: зростання тарифів на вантажоперевезення залізницею негативно вплине на роботу вітчизняної промисловості, оскільки зросте собівартість їх продукції, що спричинить зниження конкурентоспроможності підприємств. При цьому за це підвищення в кінцевому підсумку заплатять звичайні українці, для яких ціни на продукцію і послуги цих підприємств зростуть.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам скоротили виплати: ПФУ раптово зменшив фінансування Нові правила придатності до мобілізації: призовуть навіть тих, кого раніше не чіпали До українців з поганим здоров'ям прийде ТЦК: куди відправлять служити "Навіть боєприпаси не хочуть носити": офіцер ЗСУ закликав відмовитись від примусової мобілізації
Показати ще

На думку депутата, УЗ слід негайно реформувати, розділивши компанію на кілька видів бізнесу, а не піднімати тарифи на перевезення.

"Потрібно демонополізувати УЗ і розділити на перевізників, створити додаткову конкуренцію в сегменті тяги. І після цього, я думаю, що ціни підуть вниз, і це в кінцевому підсумку піде на користь економіці в цілому», - вважає Магомедов.

Як відомо, Мінінфраструктури виступило з ініціативою підвищити тариф на залізничні вантажні перевезення: після підвищення в два етапи вони стануть більше на 30%. Представники промисловості у відповідь заявили, що таке підвищення категорично неприйнятно, оскільки призведе до подорожчання товарів і послуг для українців. До того ж, після зростання тарифів відбувається зниження обсягів перевезень залізницею, а отже, від цього рішення не виграє ні бізнес, ні УЗ.

У свою чергу в українському комітеті Міжнародної Торгової палати заявили, що в підвищенні тарифів немає потреби, оскільки зараз цей вид перевезень є для УЗ рентабельним. А відомство не представило ніякого економічного обґрунтування підвищення, і його впливу на економіку України.

Раніше народний депутат, член Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв заявив, що стан залізниці критичний, а експлуатація окремих ділянок вже небезпечна. На його думку, без реформування "Укрзалізниці" кількість аварій на залізниці зростатиме.