У новій програмі «in kyiv» з блогером Катериною Павловою інженер і урбаніст Дмитро Макагон розповів про безперспективність розширення доріг у боротьбі з київськими пробками.

«Люди найбільше не розуміють мінусів у розширенні доріг, тому що, дійсно, це здається дуже очевидним рішенням. Коли вузеньку дорогу розширюють, буде більше місця і, здавалось би, це дуже очевидне рішення. Колись такі рішення були очевидними і для інших країн світу, але як виявилось, і по цьому вже є графіки, розрахунки та статистики, розширення доріг зменшує пробки лише перші пару років», - підкреслив він.

Макагон розповів, коли будується широка дорога одразу між точкою А та точкою Б через цю широку дорогу, стає більша відстань. До того ж, крім дороги, підтвердив він, відразу будується парковка, щоб автівка біля точки А та точки Б могла стати, і ця парковка займає багато місця.

«Все це місце стає не комфортним для пересування пішки. Тому людина по цьому широкому проспекту та між парковками вже не буде йти пішки, а теж почне використовувати автівку. І якщо я раніше жив у якомусь щільному місці й ходив пішки, то тепер куплю автівку та якраз заповню цей зайвий простір, який начебто створили для тих, хто раніше користувався автівкою. Тобто ми втрачаємо місто, коли насправді робимо магістралі», - резюмував він.

Популярні новини зараз
"Сюрприз", який може вдарити по гаманцях: пенсіонерам планують урізати важливу пільгу Заплатите у декілька разів більше: "Нафтогаз" попередили всіх споживачів Повістка знайде прямо на робочому місці: керівники підприємств отримали нові обов'язки Зверніть увагу на квитанції: у Нафтогазі розповіли українцям важливе про оплату газу
Показати ще

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Манойленко, що перевантаження знищує комфорт і безпеку проживання в місті.

Також раніше для Знай.ua Беспалов розповідав, що дратують рішення, які приймаються у транспортному плануванні, базуючись не на даних та дослідженнях.