Підвищення тарифів на перевезення вантажів залізницею в умовах падіння цін на сировину на світових ринках призведе до падіння конкурентоспроможності вітчизняної промисловості та тяжких економічних наслідків для економіки.

Про це заявив народний депутат, член Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв.

«Ми бачимо, що у нас є зростання безробіття, ми бачимо, що у нас досить серйозні проблеми зі збутом нашої продукції на експорт і ось в цій ситуації підвищення тарифів, це повністю божевілля. Я вважаю, що це дуже небезпечні кроки, які приведуть згодом до дуже негативних економічних наслідків», - сказав Бондарєв.

Депутат нагадав, що підвищення витрат на перевезення призведе до зростання собівартості продукції і відповідно цін на неї, через що вітчизняні промислові підприємства стануть неконкурентоспроможними на світових ринках, що в свою чергу змусить їх скорочувати виробництво, що матиме серйозні фінансові та соціальні наслідки.

"Якщо зростає собівартість, то збільшується ціна продажу. Ми стаємо неконкурентоспроможними на світовому ринку, буде скорочуватися виробництво. Ми втратимо ті надходження до бюджету, які у нас на сьогоднішній день є. Ми втратимо кількість людей, які працюють у цій галузі. Ми втратимо в зайнятості", - пояснив Бондарєв.

Популярні новини зараз
Хто з українців залишиться без пільг у 2024 році "Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Боргів не обібратися, якщо забудете про це: українцям нагадали про важливу процедуру Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону
Показати ще

На його думку, ініціатива влади підняти тарифи на перевезення УЗ в нинішніх умовах є неадекватною, оскільки призведе до значних втрат для промисловості та економіки країни в цілому.

"Позиція Кабінету міністрів і керівництва УЗ неадекватна. Підвищення цін на продукцію, а також підвищення цін на послуги ніколи не призводили до збільшення попиту, або до збільшення платіжного балансу. Ми бачимо це сьогодні за тарифами для населення. Люди менше і менше платять за комунальні послуги. Ми бачимо сьогодні по бізнесу, що надходження від реального сектора-вони зменшуються . І на сьогоднішній день бізнес скорочується", - підсумував Бондарєв.

Нагадаємо, 17 серпня «Укрзалізниця» підвищила тарифи на вантажні перевезення, хоча планувала зробити це з 1 вересня.

Раніше гендиректор Федерації роботодавців і транспорту України Володимир Гусак підвищення тарифів на вантажні перевезення залізницею призведе до падіння обсягів перевезень і УЗ замість очікуваного прибутку отримає збитки.

У свою чергу економіст Борис Кушнірук вважає, що з черговим наміром влади підвищити тарифи на вантажні перевезення залізницею повинен розібратися Антимонопольний комітет, оскільки підвищення необґрунтоване.