Як повідомляє Центр інформації УПЦ з посиланням на портал «Православная жизнь», про це розповів протоієрей Володимир Долгих.

Священник пояснив, що це за народний розмовний термін, що означає церковне благословення на другий шлюб.

«Вінчання - це вічне Таїнство, і не існує ніякого чину, який його анулює. Є лише практика, коли один з подружжя, вже по факту розпаду шлюбу, звертається до єпархіального єпископа за благословенням на вінчання вдруге, при цьому обов'язково вказує об'єктивну причину розлучення», - сказав він.

Отець Володимир додав, що причина розлучення на кшталт «не зійшлися характером» не розглядається як об'єктивна.

«На жаль, молодята далеко не завжди розуміють глибину і сенс Таїнства Вінчання, ставляться до нього як до красивого обряду, якогось релігійного атавізму або атрибуту культури. Від цього і виникає ілюзія, що «розвінчатися» можна так само легко, як і повінчатися. У формальному плані «розвінчатися» дійсно простіше, не потрібно «відстоювати» богослужіння, «терпіти» не завжди зрозумілу церковнослов'янську мову і настанови священника, але при цьому потрібно пам'ятати, що у будь-якому випадку розірвання християнського шлюбу - це завжди наслідок гріховних дій подружжя», - сказав він.

Популярні новини зараз

Головне за ніч: Пугачова в жалобі, призов до ЗСУ з 1 жовтня, ПриватБанк "заблокував" комуналку і Могилевська проти Кароль

"Вже назавжди": Аліна Гросу в образі Лариси Доліної відгуляла шикарне весілля

Домашнє вино з рису та варення: оригінальний рецепт п'янкого напою всього з 3 складників

Продюсер Юра "злив" фінал "Холостячки" зі Златою Огнєвіч: "Натовп майбутніх блогерів бігають..."

Показати ще

Священник вважає, що головною «речовиною», яка скріплює християнський шлюб, є любов, а коли постає питання розлучення, то не варто поспішати, можливо, ситуацію ще можна врятувати.

«У щасливому союзі чоловіка і жінки любов - це не завжди задоволення і насолода, частіше - це постійна праця, але у цій праці і полягає саме щастя. Той, хто живе тільки заради себе, не може бути по-справжньому щасливим. У шлюбі людина спасається рятується заради коханої людини», - пояснив священник.

Він додав, що якщо від колишніх відносин залишається лише одне «попелище», а розлучення уявляється єдиним засобом вирішення проблеми, що склалася, то Церква допускає можливість вступу християн у другий шлюб. «Але при цьому важливо пам'ятати, що дана міра - засіб поблажливості, а не норма», - підкреслив отець Володимир Долгих.