Тимчасова слідча комісія визнала, що «Укрзалізниця» перебуває в критичному стані через корупцію та непрофесійність керівництва. Про це заявила народний депутат з фракції «Слуга народу» Юлія Гришина.

«Стан, в якому опинилося державне підприємство «Укрзалізниця», вже не дозволяє їй у повній мірі виконувати свої основні завдання. Це перевезення вантажів і це перевезення пасажирів. Наша ТСК у проміжному звіті назвала конкретні прізвища справжніх винуватців такого стану «Укрзалізниці». Насамперед це топ-менеджмент цієї компанії, які не є професійними, кваліфікованими залізничниками, а їхня корупція та невігластво наносять непоправні втрати державному перевізнику», - зазначила Гришина.

Депутат наголосила: тимчасова слідча комісія дійшла висновку, що керівництво не береже і не розвиває державне підприємство. Зокрема, перевіркою було встановлено втрату третини вартості основних фондів та хронічне невиконання інвестиційних планів.

«За 5 років, які ми досліджували, «Укрзалізницею» план капіталовкладень виконано лише на 65%. І уявіть собі, що не освоєно в цьому напрямі майже 30 мільярдів гривень. Унаслідок цього інфраструктура нашої залізної дороги знаходиться в критичному стані. Внаслідок цього питання безпеки руху в Україні стало вже просто скоріше дивом, ніж правилом», - сказала Гришина.

Раніше член Тимчасової слідчої комісії ВР з перевірки стану «Укрзалізниці» Костянтин Бондарєв повідомив що згідно висновків ТСК через тотальну корупцію та неефективний менеджмент «Укрзалізниця» щороку втрачає понад 10 млрд грн.

Популярні новини зараз
Мобільний зв'язок стає розкішшю: Київстар приголомшив абонентів оновленими тарифами Мобілізація без ТЦК: що зміниться для військовозобов'язаних Новорічні канікули затягнуться аж на місяць: чому школи не готові до навчання Пенсіонерам дали лише 10 днів: кого оштрафують та залишать без виплат
Показати ще

Водночас екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що влада має вирішити проблему відсутності професійного менеджменту в «Укрзалізниці», провести реформу та подолати там корупцію, а не знову запроваджувати підвищення тарифів на вантажні перевезення.