Для реформування «Укрзалізниці» необхідна політична поля та злагоджена робота керівництва компанії, її Наглядової Ради та Міністерства інфраструктури. Однак, поки не зрозуміло, чи наважиться новий курівник на такі структурні зміни.

Про це заявила народний депутат, перший заступник голови парламентського комітету з питань транспорту та інфраструктури Юлія Клименко.

«Вона (УЗ - ред.) насправді майже 6 місяців стояла без керівника. Зараз є виконуючий обов’язки. Наскільки він буде готовий брати відповідальність як виконуючий обов’язки і рухати необхідні реформи, в тому числі й приватну тягу, в тому числі й створення окремих юридичних осіб, розділення інфраструктури, пасажирської частини, нові локомотиви, вагони і все, що пов’язано з модернізацією Укрзалізниці, - я вам не можу відповісти», - пояснила Клименко.

За її словами, часто тимчасово виконуючі обов’язки не мають впевненості, оскільки невідомо, скільки вони пропрацюють і чи зможуть реалізувати заплановані реформи. Тож поки зберігається практика призначати тимчасових керівників в УЗ, проведення повноцінної реформи очікувати не варто. Проте вона наголосила, що уряд має забезпечити проведення змін в держкомпанії.

«Виконавчі органи влади і державне підприємство повинні займатися своєю роботою, а саме модернізацією, яка є. Гроші, хочу нагадати, в цьому році були виділені достатньо багато коштів на модернізацію пасажирської частини, майже на 100 вагонів. З них, скоріше всього, якщо 20 буде до кінця року, то це буде велика перемога. Тобто, розумієте, гроші, нічого не заважає модернізувати, але чомусь воно стоїть. Значить, це відсутність ефективного управління і на підприємстві, і в міністерстві», - зазначила Клименко.

Популярні новини зараз
Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію Світло відключатимуть на 6 годин, а про опалення взимку і не мрійте: українців серйозно попередили Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone
Показати ще

Раніше гендиректор Федерації роботодавців транспорту України Володимир Гусак заявив, що перш ніж пропонувати чергове підвищення тарифів на вантажоперевезення, Мінінфраструктури повинно провести давно назрілу реформу «Укрзалізниці», а не перекладати фінансові проблеми компанії на бізнес.

Водночас екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що влада має вирішити проблему відсутності професійного менеджменту в «Укрзалізниці» та подолати там корупцію.