«Укрзалізниця» продає квитки пасажирам на місця в вагонах-привидах. Про це повідомили пасажири та журналіст Дмитро Пальчиков в соціальних мережах.

Пасажирам потягу «Київ-Чернівці» продали квитки на вагони, яких не було в цьому потягу, внаслідок чого вони змушені були шукати собі чужі місця в інших вагонах та кілька разів пересідати.

«Вирішили з друзями поїхати в Чернівці на вихідні 117 поїздом, вагон 15. Приходимо, а вагону немає. Вагону №15 в 117 поїзді "Київ-Чернівці" - немає. І 14 вагону немає. І ще якогось там вагону немає», - написав журналіст Дмитро Пальчиков на своїй сторінці у Facebook.

За словами пасажирів, попри куплені квитки, вони змушені були кілька разів змінювати місця, оскільки по ходу руху поїзду заходили пасажири, що мали на них квитки.

«Ми як безхатьки - з купленими білетами, але без свого вагону мали шукати собі новий притулок», - розповів пасажир.

Популярні новини зараз

Учасниця "Холостяка" Яна Станішевська поділилася легким рецептом Київського торта - "Не такий страшний..."

Схеми обману українців у супермаркетах: як не потрапити на гачок і не купити втридорога зіпсований продукт

Серіал "Ти", який обігнав "Гру в кальмара", продовжує набирати популярність: чим підкорив Ден Хамфрі з "Пліткарки"

Володимира Дантеса запідозрили в дивній любові, Дорофєєва ні до чого: "Просто кайф!"

Показати ще

В УЗ згодом повідомили, що зміни у складі поїзда пов'язані зі зміною маршруту, та зазначили, що з’ясовують, чому поїзна бригада не отримала вчасних вказівок щодо пересадки.

Раніше гендиректор Федерації роботодавців і транспорту України Володимир Гусак заявив, що «Укрзалізниця» використовує своє монопольне становище, щоб підвищувати тарифи на перевезення, хоча якість її послуг постійно погіршується, а в останні місяці ситуація стала критичною.

Як відомо, останніми роками Укрзалізниця не виконує план капітальних інвестицій, зокрема майже не закуповує нові вагони та локомотиви, не займається ремонтами інфраструктури. Через це на шляхах часто стаються аварії, а старі локомотиви загоряються прямо під час руху. Натомість компанія потерпає від корупції: за даними НАБУ, тільки на закупівлях у 2020 році корупція сягнула 8 мільярдів гривень.