Про це свідчать дані Укрзалізниці.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТак, оборот піввагонів з показника 6,21 збільшився до 7,27 діб. Загальна цифра обороту рухомого складу УЗ також погіршилася: з 7,16 в січні 2021 року вона зросла до 8,36 діб у вересні.
У жовтні, за словами вантажовідправників, ситуація стала ще напруженішою, і почала загрожувати стабільності поставок. Так, за словами голови Асоціації виробників цементу України «Укрцемент» Павла Качура, "Укрзалізниця" не поставляє вчасно вагони під цемент, а вже прибулі в пункт призначення вагони по кілька діб чекають своєї черги на розвантаження. Через це споживачі отримують продукцію із запізненням, що зриває терміни масштабних проектів, зокрема президентської програми «велике будівництво».
У свою чергу гендиректор Федерації роботодавців і транспорту України Володимир Гусак заявив, що якість послуг УЗ постійно погіршується, а в останні місяці ситуація стала критичною. Але компанія, використовуючи своє монопольне становище на ринку, знову підвищує тарифи на перевезення.