Про це заявив екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян.

«З одного боку, ми бачимо хронічне простоювання вагоноремонтних потужностей. З іншого боку, ми маємо ситуацію, що одномоментно заборонити всі вагони до експлуатації, термін яких вийшов, ми не можемо. Тому що буде колапс перевезень. На жаль, Укрзалізниця займається постійним пінг-понгом за останні 2 роки і то вводить обмеження, то потім їх скасовує. Що ще більше дестабілізує ринок», - пояснив Омелян.

Він також нагадав, що поточного року Укрзалізниця вперше отримала 4 мільярди гривень для оновлення пасажирського рухомого складу, проте за рік не змогла здійснити закупівлю. Це свідчить про відсутність у компанії професійного менеджменту.

«Ми повинні повернутися в точку нуль. У цьому моменті провести розширену нараду на рівні Кабінету міністрів - за участю Укрзалізниці, профільного міністерства та бізнесу, який причетний як до вагонобудівної сфери, так і до перевезень. І чітко визначити свою політику на подальші 5 років. А потім виконувати узгоджений план дій», - зазначив Омелян.

За його словами, якщо уряд вирішить акцентувати увагу на оновленні рухомого складу - держава має гарантувати інвестування в закупівлю нових вагонів і потім дотримуватись своїх зобов’язань. Тоді бізнес також матиме можливість підготуватись до таких дій – зокрема, закладе оновлення вагонного парку у фінансові плани. А відсутність стратегії в діях влади призводить лише до хаосу на ринку перевезень.

Популярні новини зараз

Донька Ніни Матвієнко Тоня розкрила правду про розлучення матері після 40 років подружнього життя: "Втомилися, хочуть самі пожити"

Роман Свечкоренко розкрив таємницю творців "Холостячки": не підпускали до Злати Огнєвіч до фіналу і приховали розлучення

Злата Огнєвіч відповіла за інтим на "Холостячці" після бурхливостей в басейні з Дімою Шевченком: "Це можливо"

Михайло Поплавький запропонував змінити гімн "Ще не вмерла України...." на свою пісню, земляки сміються: "Ваша пісня і так гімно"

Показати ще

«Такий хаос, коли ми одного дня приймаємо одні рішення, потім їх скасовує, приймаємо абсолютно інші рішення, ні до чого доброго не приведе. І буде фактично ситуація, коли возити буде нічим», - застеріг Омелян.

Як відомо, Міністерство інфраструктури опублікувало новий наказ про обмеження термінів експлуатації вантажних вагонів в залежності від віку. Це вже не перша спроба відомства втрутитися в вагонний ринок: попередні спроби успіхом не увінчалися, а накази були відхилені регуляторною службою та Міністерством юстиції.

Раніше гендиректор Федерації роботодавців і транспорту України Володимир Гусак заявив, що керівництву Укрзалізниці слід думати про закупівлю локомотивів, яких катастрофічно не вистачає, а не про покупку нових вагонів. Такої думки притримується і голова Української аграрної ради Леонід Козаченко: на його переконання, Укрзалізниця має вдосталь вагонів, та не має тяги і модернізованої інфраструктури, через що оборот вагонів УЗ щомісяця погіршується.

Раніше гендиректор федерації роботодавців і транспорту України Володимир Гусак заявив: щоб врятувати «Укрзалізницю», необхідно провести її реформування і призначити професійний менеджмент. Він також зазначив, що від постійного підвищення УЗ тарифів на перевезення вона втрачає вантажі, і з кожним роком фінансовий стан компанії погіршується.

Водночас член Тимчасової слідчої комісії ВР з перевірки стану «Укрзалізниці» Костянтин Бондарєв повідомив що згідно висновків ТСК через тотальну корупцію та неефективний менеджмент «Укрзалізниця» щороку втрачає понад 10 млрд грн.