Про це заявив президент Української зернової асоціації Микола Горбачов.

«Цього року ми плануємо експортувати близько 70 мільйонів тонн зернових і олійних, з яких 60% - 65% повинна перевезти залізниця. На нашу думку, залізниця не впорається з таким обсягом через дефіцит локомотивів в першу чергу", - розповів Горбачов.

На його думку, вирішити проблему нестачі локомотивів може тільки поява приватних компаній на залізниці і модернізація перевезень шляхом державно-приватного партнерства.

"4 роки тому, коли виникла проблема дефіциту, приватники купили вагони. А тепер нас не пускають на шляху, для того щоб ми використовували свої Локомотиви. Я вважаю єдиним виходом державно-приватне партнерство. Воно дозволить бізнесу увійти на залізницю зі своїми локомотивами, і ми будемо перевозити все, що нам необхідно», - пояснив Горбачов.

За його словами, нинішній менеджмент УЗ неефективний, і систему управління УЗ необхідно кардинально міняти, розділивши компанію на окремі види бізнесу.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Показати ще

"Скільки ми побачили за останні 5 років керівників в Укрзалізниці? А як змінився весь штат? Це одне з найбільш, напевно, великих підприємств в Україні, де 250 тисяч людей працює, а управління неефективне взагалі. Єдиний нормальний спосіб-це запросити туди в частку приватників, продати частину Укрзалізниці, корпоратизувати її, і в цьому випадку запросити дійсно професійних менеджерів, а не людей, які будуть лише відстежувати політичні потреби», - підсумував Горбачов.

Раніше гендиректор Федерації роботодавців і транспорту України Володимир Гусак заявив, що керівництву Укрзалізниці слід думати про закупівлю локомотивів, яких катастрофічно не вистачає, а не про покупку нових вагонів.

У той же час екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що влада повинна вирішити проблему відсутності професійного менеджменту в Укрзалізниці» і подолати там корупцію, а не в черговий раз намагатися вирішити проблеми компанії шляхом підвищення тарифів на вантажні перевезення.