Про це заявив економіст Борис Кушнірук.

«Реформу УЗ вони робити не збираються. Це головний показник - тому що в межах реформи, коли відокремлюються вантажні перевезення від пасажирських і ви ліквідуєте перехресне субсидіювання, тоді вам потрібно мати джерело для підтримання і розвитку пасажирських перевезень, не пов’язане з вантажними перевезеннями», - сказав Кушнірук.

Він наголосив: якщо в проекті бюджету-2022 не закладені кошти на підтримку УЗ, значить змінювати діючу корупційну та вкрай неефективну систему роботи компанії влада не збирається, і збиткові пасажирські перевезення продовжать компенсовувати за рахунок прибуткових вантажних – тобто, за рахунок бізнесу, якому в черговий раз планують підвищити тарифи.

За словами експерта, це, в свою чергу, призведе до зростання витрат для бізнесу і зниження його конкурентоспроможності – як на внутрішньому, так і на світових ринках.

Раніше екс-голова правління Укрзалізниці Володимир Жмак заявив, що питання тарифоутворення на послуги Укрзалізниці потрібно піднімати лише після того, як буде проведено повноцінну реформу компанії.

Популярні новини зараз
ТЦК побачить усіх: як нові правила мобілізації допоможуть військкоматам знайти чоловіків будь-де Права ТЦК хочуть змінити: чоловіків чекають серйозні зміни Без довідки не буде виплат: який документ пенсіонери мають подати до ПФУ Українцям виплатять від 1500 до 8000 грн: хто й на яких умовах отримає допомогу
Показати ще

Водночас екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що влада має вирішити проблему відсутності професійного менеджменту в Укрзалізниці та подолати там корупцію, а не знову запроваджувати підвищення тарифів на вантажні перевезення.