Про це заявив економіст Борис Кушнірук.

«Реформу УЗ вони робити не збираються. Це головний показник - тому що в межах реформи, коли відокремлюються вантажні перевезення від пасажирських і ви ліквідуєте перехресне субсидіювання, тоді вам потрібно мати джерело для підтримання і розвитку пасажирських перевезень, не пов’язане з вантажними перевезеннями», - сказав Кушнірук.

Він наголосив: якщо в проекті бюджету-2022 не закладені кошти на підтримку УЗ, значить змінювати діючу корупційну та вкрай неефективну систему роботи компанії влада не збирається, і збиткові пасажирські перевезення продовжать компенсовувати за рахунок прибуткових вантажних – тобто, за рахунок бізнесу, якому в черговий раз планують підвищити тарифи.

За словами експерта, це, в свою чергу, призведе до зростання витрат для бізнесу і зниження його конкурентоспроможності – як на внутрішньому, так і на світових ринках.

Раніше екс-голова правління Укрзалізниці Володимир Жмак заявив, що питання тарифоутворення на послуги Укрзалізниці потрібно піднімати лише після того, як буде проведено повноцінну реформу компанії.

Популярні новини зараз
ПриватБанк вимагає оновити дані: що потрібно зробити Показали документи, а ТЦК наклало штраф: чому можуть покарати за "Резерв+" Українцям з правом на відстрочку ТЦК дали всього 7 днів: "Тільки після ВЛК..." Обмежено придатним встановили нові правила: захворювання більше не врятують від мобілізації
Показати ще

Водночас екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що влада має вирішити проблему відсутності професійного менеджменту в Укрзалізниці та подолати там корупцію, а не знову запроваджувати підвищення тарифів на вантажні перевезення.