Про це написав Директор ТОВ "Консалтингова група А-95" Сергій Куюн на своїй сторінці в ФБ.

"Констатуємо глибоку кризу, в якій знаходиться «Укрзалізниця». Такого не пам'ятають навіть старожили. 70 км шляху вагон їде тиждень. Деякі вересневі вантажі все ще не прибули за адресою. Питання не вирішується навіть за гроші - тупо немає тяги", - написав експерт.

Також, за його словами, компанія відчуває перманентний дефіцит палива: днями оголосили новий тендер з величезними лотами по 20 тисяч тонн, причому доставити їх треба за пару тижнів у грудні. Тому, скоріш за все, тендери проведені не будуть.

«У компанії йде чергова кадрова чистка: досвідчених кадрів звільняють цілими департаментами, а нові взагалі нічого не розуміють. Через що частково і досягнута вищевказана глибина проблеми", - резюмував Куюн.

Раніше учасники паливного ринку відзначали, що ситуація з доставкою вантажів УЗ значно погіршилася. Зокрема, різко зросли терміни доставки нафтопродуктів по країні - так, в Рівненській дирекції "Укрзалізниці" стоять кинутими 45 поїздів з дизелем і газом. Рекорд же - у вагона, який був відправлений зі ст. "Барбарів" (Мозирський НПЗ) 7 вересня: цей вагон досі не доставлений у Львівську область.

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" дав час до 5 грудня: що має зробити кожен власник газових приладів Індексація пенсій буде, але очікування українців не виправдаються: що чекати літнім людям у 2025 році Мобілізація без ТЦК стає ефективнішою: нові умови набрали чинності Мобільний зв'язок стає розкішшю: Київстар приголомшив абонентів оновленими тарифами
Показати ще

Експерти відзначають, що вагони не тільки довго простоюють на сортувальних станціях, а й зупиняються по шляху прямування до станцій призначення, що пов'язано з дефіцитом тяги і рухомого складу на УЗ, а також нестачею дизельного палива.

Раніше в ЦТС повідомили, що в останні місяці оборот вантажних вагонів на залізниці знову виріс, що негативно позначається на роботі бізнесу, і відзначили необхідність термінового проведення реформи компанії, а також інвестицій в закупівлю локомотивів, адже без тяги вагони все одно нікуди не поїдуть.