Таку думку висловили представники консалтингової компанії McKinsey, повідомляє ГМК Центр.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗгідно з даними McKinsey, на сьогодні середній показник частки металобрухту у виробництві сталі в світі становить 30%. І надалі його споживання зростатиме, оскільки країни взяли курс на декарбонізацію.
Зокрема, на думку партнера McKinsey Бенедикта Цоймера, найбільшим попитом серед споживачів буде користуватися брухт з низьким рівнем викидів СО2 і енергоємністю.
Голова американської компанії Newell Recycling Equipment Скотт Ньюелл підкреслив, що один зі світових лідерів в металургії – Китай – буде нарощувати імпорт брухту.
"Китай прагне використовувати більш високий відсоток брухту і знижує відсоток виробництва сталі з залізної руди. Китаю потрібно імпортувати брухт, а не залізну руду і вугілля, щоб досягти цілей зі скорочення викидів в навколишнє середовище і більш рентабельному виробництву сталі», – розповів Ньюелл.
Нагадаємо, раніше українські металурги звернулися до президента Володимира Зеленського з проханням скоротити безконтрольний експорт металобрухту з України, оскільки підприємства вже зіткнулися з дефіцитом сировини. Якщо експорт не буде припинений, країна зіткнеться з масштабною кризою в металургійній галузі і не зможе виконати зобов'язання з декарбонізації, взяті на себе раніше.
У свою чергу в Міністерстві економіки намовили два варіанти вирішення цієї проблеми: Положення про тимчасову заборону експорту металобрухту з України, і проект закону про підвищення експортного мита з 56 до 200 євро/тонна. Однак жодне з цих рішень так і отримало розвиток.
Раніше головний аналітик CMK Center Андрій Тарасенко повідомив, що ЄС планує ввести заборону на експорт брухту для захисту свого виробника, і Україні, на його думку, слід вчинити так само.