Водночас оборот вагонів у компанії став гіршим майже у два рази. Про це заявив генеральний директор асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» Роман Сластьон в коментарі Агропорталу.

«Критичні проблеми на залізниці виникли саме в пік сезону перевезення, коли всі розпочали масовий збір основної зернової культури — кукурудзи. За кілька місяців вартість оренди вагонів УЗ на торгах Prozorro злетіла з 500 грн до майже 6 000 грн (!) за вагон на добу», - повідомив Сластьон.

За його словами, при такій надзвичайно високій вартості вагонів, їх оборотність значно збільшилась і вантажі перебувають в дорозі дуже довго. Тобто, витрати для бізнесу на перевезення залізницею суттєво зросли.

«Якщо в попередні роки УЗ вдавалось досягти оборотності вагонів в 10 діб, то нині ми маємо 17-20 діб і більше. А вартість логістики сягає $60 за тонну!», - повідомив Сластьон.

Він наголосив: таке зростання витрат на логістику знижує конкурентоспроможність вітчизняних аграріїв, внаслідок чого вони можуть втратити позиції на міжнародних ринках.

Популярні новини зараз
Потужний екстрасенс Анна Єфремова розповіла про важкий бій України за майбутнє з 7 жовтня: перемога не така близька Екстрасенс Макс Гордєєв попередив про можливість повторного наступу окупантів на Харків: "Тримайтеся" Українцям можуть скасувати індексацію зарплат через зростання інфляції: що буде з виплатами На Новий рік без "Олів'є": ціни на курячі яйця злетіли до небес, тепер тільки буряки з часником
Показати ще

«Виймаються немалі кошти з кишень с/г виробників і такі витрати на логістику зроблять нас неконкурентоспроможними на міжнародних ринках», - констатував Сластьон.

Раніше гендиректор Федерації роботодавців і транспорту України Володимир Гусак заявив, що «Укрзалізниця» використовує своє монопольне становище, щоб підвищувати тарифи на перевезення, хоча якість її послуг постійно погіршується, зокрема в останні місяці ситуація стала критичною.

Не так давно оператори паливного ринку також повідомляли, що оборот вагонів УЗ значно погіршився, компанія навіть встановила новий антирекорд – вагон з пальним не може доїхати до замовника майже два місяці.

Водночас в ЦТС зазначали, що в останні місяці оборот вантажних вагонів на залізниці знову виріс, що негативно позначається на роботі бізнесу, та наголосили на необхідності термінового проведення реформи компанії і інвестицій в модернізацію інфраструктури.