Списання залізничних вагонів за віком це диверсія проти Укрзалізниці, яка в першу чергу постраждає від такого рішення. Про це заявив народний депутат, член Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв.

"Це економічна диверсія-реалізація подібної програми зі списання вагонів в Україні зараз, під час фактично економічної кризи. Зараз Укрзалізниця знаходиться на порозі банкрутства, коли спостерігаються скорочення обсягів перевезень і збільшення собівартості робіт в результаті енергетичної кризи, яка є сьогодні», - сказав Бондарєв.

Він підкреслив: від цього рішення УЗ серйозно втратить в обсягах перевезень, оскільки змушена буде списати значну кількість вагонів, що призведе до їх дефіциту, адже коштів на закупівлю достатньої кількості нових УЗ немає.

"Я не розумію,як можна списувати техніку, просто спираючись на час? Якщо ми говоримо про технічні характеристики, які аварійні, або знос великий, то Я розумію, це може мати місце. А коли ми говоримо просто про вік-то вагон міг відпрацювати свої Мотогодини, а міг не відпрацювати, бо просто стояв під парканом. Ми ж розуміємо, що це серйозна різниця? А призводить Це все списання до того, що у нас буде відсутність вагонів, і перш за все в Укрзалізниці», - пояснив Бондарєв.

Депутат також зауважив, що у бізнесу теж немає достатньо коштів на придбання нових вагонів замість списаних. Крім того, в нашій країні немає виробничих потужностей, що дозволяють побудувати кілька десятків тисяч нових вагонів, щоб відшкодувати списані.

Популярні новини зараз
Накриє "золотий дощ" або ж хвиля кохання: які 3 знаки Зодіаку будуть найщасливішими наприкінці липня Повістки та перевірки на вулицях: ТЦК готуються до посиленої мобілізації "Київводоканал" звернувся до споживачів із важливим попередженням: що вимагають від кожного Для українців вигадали нові платіжки: тарифи не підніматимуть, але платити доведеться більше
Показати ще

"Ні у бізнесу, ні в Укрзалізниці немає грошей для того, щоб купувати нові вагони. Немає потужностей, на яких можна побудувати в найкоротший час в Україні це кількість вагонів. Тому це диверсія однозначно, економічна диверсія", - підсумував Бондарєв.

Нагадаємо, МІУ ініціювало програму обмеження експлуатації вантажних вагонів за нормативними термінами, а не за технічним станом. Для цього відомство збирається підписати Меморандум між УЗ, банками і вагонобудівними заводами, які завдяки цій програмі отримають 100 мільярдів на будівництво нових вагонів.

Представники українського бізнесу, у свою чергу підписали власний Антимеморандум, головна мета якого-закликати владу не допустити масштабну кризу, яка може обрушитися на транспортну галузь у разі, якщо програма буде прийнята. Адже країна зіткнеться зі штучно створеним дефіцитом вагонів, який призведе до зривів поставок продукції, падіння валютної виручки та обсягів ВВП, а також спричинить масові скорочення персоналу.

У свою чергу економіст Борис Кушнірук заявив, що програма зі списання вагонів вигідна насамперед олігарху Ігорю Коломойському, вагонобудівні заводи якого отримають багатомільярдні замовлення.

Водночас економіст Борис Кушнірук заявив, що примусове оновлення залізничних вагонів, яке ініціює Мінінфраструктури, збагатить олігарха Ігоря Коломойського і призведе до серйозних проблем для Укрзалізниці.