Народний депутат від «Слуги народу» Сергій Демченко, який донедавна розхвалював буцімто рекордні темпи будівництва аеропорту в Дніпрі компанією «Альтіс Констракшн», після того, як у підрядника забрали контракт за незадовільну роботу і визначили нового, почав активно нахвалювати наступного виконавця, «Онур Констракшн Інтернешнл».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа думку журналістів РБК-Україна, таким чином Демченко намагається приховати свій можливий корупційний зв'язок із «Альтіс Констракшн», а також забезпечити участь у будівництві аеропорту власних будівельних компаній, переоформлених на підставних осіб.
«8 жовтня держпідприємство «Фінінпро» підписало контракт про будівництво аеропорту з компанією «Онур Констракшн Інтернешнл», - пише видання.
Попередній контракт з «Альтіс Констракшн» був розірваний із формулюванням «невиконання або неналежне виконання підрядником зобов'язань, передбачених договором».
«Альтіс-Констракшн» виграла минулий тендер у лютому 2021 року, запропонувавши 3,95 млрд гривень, що було на 30% менше за очікувану вартість робіт.
«Для того, щоб втиснутись у вартість у тендері на будівництво, «Альтіс Констракшн» занизив вартість матеріалів – бетону, піскоцементу, щебеню та інших матеріалів – на суму від 35% до 40%. Крім того, компанія-переможець «Альтіс Констракшн» ніколи не займалася будівництвом аеропортів та злітно-посадкових смуг. Зрозуміло, виникла маса обґрунтованих підозр, як їй узагалі вдалося виграти тендер», - пояснюють автори матеріалу.
Це не завадило Демченку активно лобіювати «Альтіс Констракшн» та всіляко вихваляти темпи та якість робіт компанії.
Журналісти підозрюють у цьому наявність у Демченка власних корисливих мотивів, оскільки до обрання у парламент він, крім адвокатської діяльності, мав і власний будівельний бізнес.
Після обрання депутатом він його переоформив на 70-річну маму та свою подругу, адвоката Олександру Август. Однак багато активів Демченка так і залишилися незадекларованими, наприклад, безліч нерухомості в Одеській та Дніпропетровській областях чи іноземна компанія «Даніеле хеві машинері інжиніринг», якою формально керує громадянин Італії.
«Як би там не було, і у НАЗК, і у НАБУ можуть і мають виникнути питання щодо подібної діяльності оточення нардепа», - пише видання.