20 листопада компанія святкує третю річницю. За цією датою стоїть довгий і не простий шлях, щоденний особистий внесок кожного представника команди, вірність цінностям та принципам, що дозволили маленькій компанії, створеній у 1991 році, перетворитися у великий холдинг – лідера галузі.

Компанія стабільно утримує лідерство українського ринку горілки - 30% за обсягами виробництва і продажів. Дистриб’юторська мережа нараховує 30 філій і здійснює поставки до 35 000 торгових точок країни. Імпортний портфель брендів є найбільшим в Україні, а ексклюзивне співробітництво із відомими світовими брендами Diageo, Moët Hennessy, Rémy Cointreau, Jägermeister та ін. вирізняє холдинг серед конкурентів. Перелік власних алкогольних брендів налічує понад 30 торгових марок, а бренди-флагмани демонструють зростання. За десять місяців 2021 року HLIBNY DAR зріс на 3,7%, KOZAЦЬКА PADA – на 7,7%, коньяк KOBLEVO Reserve – на 5,1% відносно аналогічного періоду минулого року. Холдинг входить до ТОП-3 українських експортерів алкогольної продукції та постачає свої напої до 46 країн світу. Частка експорту горілки BAYADERA GROUP складає 17,3%. Штат співробітників – понад 4000.

2021 рік для BAYADERA GROUP став роком діджиталізації. «Ми реалізували запуск власної e-commerce платформи https://bayadera.ua/ для В2В-клієнтів – роздрібних торгових точок та готельно-ресторанного бізнесу, а також B2C-сайта з повноцінним Інтернет-магазином для кінцевих споживачів. Крім того, запрацював Контакт-центр, який якісно консультує клієнтів по телефону. Взимку розпочне діяти B2C-сайт – фірмовий магазин алкогольних напоїв, що виробляє та імпортує BAYADERA GROUP», - ділиться успіхами Анатолій Корчинський, генеральний директор BAYADERA GROUP. З червня В2В-напрямок зареєстрував 3888 контрагентів, оформив 5068 замовлень, а продажі склали понад 18 мільйонів гривень.

19 років вже існує відомий бренд компанії HLIBNY DAR. За цей час горілка отримала чимало відзнак в Україні та за кордоном. За версією авторитетного видання галузі Millionaires Club: «The Vodka List 2021 by Drinks International» HLIBNY DAR – це горілчаний бренд №5 в світі. А за версією THE IWSR TOP 50 SPIRITS BRANDS IN GLOBAL TRAVEL RETAIL 2021 бренд увійшов до ТОП-50 алкогольних напоїв мережі DUTY FREE, що найбільше продаються у світі та посів 11 місце серед усіх горілок.

Крім того, мужній бренд з українським характером КОZАЦЬКА РАDА вражає досягненнями, бо є на 3-му місці серед швидкозростаючих горілчаних брендів у світі за версією Millionaires Club: «The Vodka List 2021 by Drinks International». Цього року бренд порадував споживачів новинками: «ZУБРОВКА» та «Трофейна».

Популярні новини зараз

Переможець "Холостячки" Андрій Задворний не повірив Златі Огнєвіч: "Жах, а не вибір"

Вдень - коп, а ввечері - охоронець: глава МВС Денис Монастирський вирішив проблему маленьких зарплат поліцейських

Донька Ніни Матвієнко Тоня розкрила правду про розлучення матері після 40 років подружнього життя: "Втомилися, хочуть самі пожити"

Михайло Поплавький запропонував змінити гімн "Ще не вмерла України...." на свою пісню, земляки сміються: "Ваша пісня і так гімно"

Показати ще

Восени 2021 вперше бренди компанії горілка «Перша Гільдія» та коньяк «KOBLEVO» взяли участь у BAROMETER International Bar Show 2021, що відбувся у Києві наприкінці вересня. Це культовий міжнародний захід барної справи. Яскраві брендовані бари та цікаві коктейльні карти гідно виглядали серед світових лідерів та змусили любителів та професіоналів звернути увагу на українські бренди по-новому.

Бренд вина KOBLEVO був учасником усіх винних фестивалей у 2021 році та вразив українців новинками сухих вин: Pinot Grigio та Pinot Noir з лінійки Reserve. На початку жовтня золоту медаль отримало вино «Select Muscat Gold» у міжнародному дегустаційному конкурсі WINE&SPIRITS UKRAINE 2021. Виноробня KOBLEVO розташована у заповідній зоні між Чорним морем та Тилігульським лиманом. Саме там на площі понад 2000 га ростуть кращі сорти винограду за європейським стандартом 3333 кущі на гектар. Це найбільші виноградники в Україні, з яких виробляється вино KOBLEVO (понад 9% ринку за обсягами виробництва).

Вермути MARENGO доповнили асортимент новинками: «Di Fiore» зі смаком червоного апельсина та «Limonoverde» з легкою гірчинкою лимонної цедри. Вермути MARENGO займають в категорії понад 26% ринку за обсягами виробництва. З 2001 року це абсолютно натуральний напій, який виготовляється з настою на основі 14 українських трав та екстрактів плодів, навіть таких екзотичних, як манго, лічі, ананас, маракуйя тощо.

Компанія також успішно розвиває напрям імпорту. З року в рік імпорт демонструє зріст і 2021 не став виключенням. За 10 місяців Імпорт продукції збільшився більше ніж на 20% (vs 2020).

За 2021 рік BAYADERA GROUP потрапила до рейтингу найбільших компаній від видань «FORBES», «Власть денег» та «Економіка+».

Анатолій Корчинський, генеральний директор BAYADERA GROUP
Анатолій Корчинський, генеральний директор BAYADERA GROUP

«Протягом 30-ти років ми з нашими споживачами завжди – і в час радості, і в час смутку. Нас обирають, бо ми – це настрій. І саме з нами будь-яка подія стане значущою. Ми – це наші бренди, які ми самі любимо і розвиваємо. Дякуючи нашим споживачам, ми досягли лідерства в алкогольній галузі України та стабільно утримуємо його», - підсумував Анатолій Корчинський.

Ювілейне відео BAYADERA GROUP