З 1 січня 2022 року металургійний майданчик Дніпровського металургійного заводу, що належить DCH Олександра Ярославського, зупиняє свою роботу через нерентабельність продукції, на вартість якої вплинуло погіршення якості послуг Укрзалізниці та вартість енергоносіїв.

Про це повідомило джерело на підприємстві виданню "Економічна правда".

"Є комплекс причин: невизначеність постачання вугілля з Росії, складності з логістикою сировини через нестачу вагонного парку та вартість енергоносіїв. Це у комплексі складається у собівартість продукції, що не дозволяє бути підприємству рентабельним", - зазначив він.

За його словами, точних термінів простою ще немає, але заздалегідь зупинка очікується від одного місяця.

Нагадаємо, УЗ у 2022 році вже підвищила вартість вантажних перевезень. Всього за останні п'ять років вартість послуг Укрзалізниці зросла більш ніж на 200%. Експерти наголошували: постійне підвищення тарифів призведе до падіння обсягів перевезень. Паралельно, компанія ініціювала обмеження строка служби вагонів, через що найближчими роками може бути списано понад 70 тис вагонів. Це, в свою чергу, призведе до різкого дефіциту рухомого складу та колапсу на ринку перевезень.

Популярні новини зараз
Пенсіонери отримають підвищену пенсію: які умови Астролог назвав точну дату закінчення війни – надії на 2024 рік були марними Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто
Показати ще

Як повідомляли ЗМІ, раніше низка підприємств вже скаржилася на погіршення послуг УКрзалізниці, які призводять до грошових втрат підприємств. Так, ДП "Артемсіль" направило до прем'єра Дениса Шмигаля лист, у якому скаржилося на те, що Укрзалізниця не надає підприємству законтрактовану кількість вагонів. Водночас, вартість цих вагонів зросла в рази.

У свою чергу, ОП "Укрметалургпром" зверталося з листом до президента Володимира Зеленського з проханням повпливати на тарифну політику Укрзалізниці. Промисловці попереджали: постійне підвищення тарифів на вантажні перевезення, на фоні погіршення якості логістичних послуг, призведе до зупинки підприємств і скорочення виробництва. І у підсумку, замість отримання додаткових коштів, УЗ втратить частину доходів.