Безпека руху - це пріоритет для Укрзалізниці, тож вона повинна першочергово інвестувати в ремонт колій, а не купівлю нових вагонів. Про це заявив народний депутат з фракції «Батьківщина» Михайло Цимбалюк.

«Взагалі не виділяється, чи мало виділяється, коштів на удосконалення самої залізничної колії. Не використовуються сучасні технології: у нас застарілі колійні пари, застаріла сигналізація. Застарілі колії не міняються на більш сучасні. Не проводиться їхня реконструкція», - розповів Цимбалюк.

Натомість, за його словами, в УЗ планують купувати нові вагони, хоча критичної потреби в оновленні вагонного парку немає.

«Ми бачимо, як керівництво Укрзалізниці, як і в цілому міністерство, хоче міняти рухомий склад, залізничні вантажні вагони – тому що на цьому просто хочуть вчергове заробити», - пояснив Цимбалюк.

Він нагадав, що стан залізничних колій не відповідає сучасним вимогам та не дозволяє поїздам розвивати потрібну швидкість, і в більшості випадків саме критичний стан колій є причиною аварій на залізниці.

Популярні новини зараз
Місячне затемнення 16 травня 2022 року: до чого потрібно бути всім готовим, і чим вразить Володимира Зеленського, прогноз астрологині Святослав Вакарчук розповів, від чого російська армія ніколи не відмиється: "Запам'ятайте цю букву z" Оля Цибульська розповіла, як Зеленський у рожевій панамі "напророкував" перемогу Kalush Orchestra на "Євробаченні-2022": "Він знав" Сергій Притула в перший день війни заплатив 10 тисяч гривень за таксі, щоб врятувати сина в Києві: "Плану не було"
Показати ще

«Підвищення швидкості, наприклад, пасажирських потягів, вимагає ремонтів та оновлення всього, що стосується безпеки колії, - радіуси, вирівнювання, побудова замість переїздів все-таки наземних переходів, щоби зменшити ризики аварійності на цих переїздах. Взагалі за безпеку руху ніхто не дбає», - констатував Цимбалюк.

Раніше екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що оновлювати рухомий склад «Укрзалізниці» потрібно, але в першу чергу необхідно модернізувати залізничну інфраструктуру і підвищити якість перевезень.

Водночас генеральний директор Федерації роботодавців транспорту України Володимир Гусак заявив, що мільярди прибутків «Укрзалізниці» від вантажних перевезень не спрямовуються на розвиток компанії, а витрачаються на утримання непрофільних активів та розкрадаються.

Нагадаємо, раніше Тимчасова слідча комісія ВР з питань перевірки УЗ визнала, що «Укрзалізниця» перебуває в критичному стані через корупцію та непрофесійність керівництва.