Про це заявив екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян.

«Лінійне судноплавство - це невеликі обсяги вантажів, які повинні доставлятися за регулярним графіками. Це можуть бути контейнери, автомобілі, будь-які інші вантажі. Але Міністерство інфраструктури робить черговий наступ на бізнес, вносячи зміни до інструкції. Навіщо? Дуже проста логіка: вони хочуть знову-таки підняти податки», - пояснив Омелян у ефірі телеканалу «Україна 24».

Він підкреслив: влада організувала безпрецедентний тиск на бізнес, у тому числі міжнародний, у той час, коли економіка України переживає складні часи, а підприємці потребують підтримки.

«У такі часи потрібно запровадити нормальні умови спрощеного адміністрування податкового тиску і взагалі логістики в Україні. А влада знову закручує гайки! Зміни до інструкцій, які ініціює МІУ, будуть мати абсолютно негативний ефект і для українського, і іноземного бізнесу, який працює в Україні», - наголосив Омелян.

Замість того, аби ускладнювати життя бізнесу, Міністерство інфраструктури мало би завершити концесію морських портів України, та припинити нарешті корупцію у дипломуванні моряків, резюмував експерт.

Популярні новини зараз
Миру не буде: на скільки років може затягнутися війна в Україні ТЦК масово мобілізують пенсіонерів у жовтні: кому варто готуватись Польща штрафуватиме українців за дітей "Ощадбанк" попередив про масштабне нововведення
Показати ще

Нагадаємо, МІУ оприлюднило проект змін до порядку реєстрації ліній закордонного плавання, які значно ускладнюють процедуру реєстрації. У свою чергу ОП «Укрметалургпром» звернулося до міністра Олександра Кубракова з закликом доопрацювати проект, оскільки у нинішньому вигляді вони порушують принципи економічної конкуренції та можуть призвести до знищення впорядкованих судноплавних ліній, що загрожує економічній безпеці України.