Про це заявив екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян.

«Лінійне судноплавство - це невеликі обсяги вантажів, які повинні доставлятися за регулярним графіками. Це можуть бути контейнери, автомобілі, будь-які інші вантажі. Але Міністерство інфраструктури робить черговий наступ на бізнес, вносячи зміни до інструкції. Навіщо? Дуже проста логіка: вони хочуть знову-таки підняти податки», - пояснив Омелян у ефірі телеканалу «Україна 24».

Він підкреслив: влада організувала безпрецедентний тиск на бізнес, у тому числі міжнародний, у той час, коли економіка України переживає складні часи, а підприємці потребують підтримки.

«У такі часи потрібно запровадити нормальні умови спрощеного адміністрування податкового тиску і взагалі логістики в Україні. А влада знову закручує гайки! Зміни до інструкцій, які ініціює МІУ, будуть мати абсолютно негативний ефект і для українського, і іноземного бізнесу, який працює в Україні», - наголосив Омелян.

Замість того, аби ускладнювати життя бізнесу, Міністерство інфраструктури мало би завершити концесію морських портів України, та припинити нарешті корупцію у дипломуванні моряків, резюмував експерт.

Популярні новини зараз
Євген Кошовий з "Кварталу 95" ледь не розревівся, виїхавши до Варшави: "Нікуди повертатися" У Пентагоні пояснили навіщо ЗСУ відходять від Сєвєродонецька: "Росії довелося повністю переглянути свої початкові плани" Мішель Андраде з "Орел і Решка" і Позитив пішли від Потапа та Ірини Горової: "Все вірно, я вже не є" "В очах біль і сум": не сказавши, а ні слова хворий Потап не розгубився - вийшов прямо до людей та зібрав 10 000 євро
Показати ще

Нагадаємо, МІУ оприлюднило проект змін до порядку реєстрації ліній закордонного плавання, які значно ускладнюють процедуру реєстрації. У свою чергу ОП «Укрметалургпром» звернулося до міністра Олександра Кубракова з закликом доопрацювати проект, оскільки у нинішньому вигляді вони порушують принципи економічної конкуренції та можуть призвести до знищення впорядкованих судноплавних ліній, що загрожує економічній безпеці України.