Таку інформацію оприлюднили у Центрі досліджень залізничного транспорту, пише URM.

У ЦДЗТ зазначили: у 2021 році було відремонтовано капітальним ремонтом та реконструкцією близько 272 км. шляхів - 78,5 отримали капремонт, а 194,3 км - реконструкцію. Водночас, протягом 2021 року кілометраж прострочених капремонтом і реконструкцією дільниць зріс на 626 км - з 9145,3 км у 2020 році, до 9772,1 у 2021 році. Таким чином, у 2022 році граничний термін експлуатації без проведення капітального ремонту та реконструкції отримають ще понад 600 км колії.

Враховуючи, що УЗ у 2022 році планує відремонтувати 650 км, навіть якщо вона повністю виконає план, цього буде недостатньо навіть для того, щоб суттєво призупинити зростання кількості кілометрів з простроченим капремонтом і реконструкцією, і жодним чином не покращать ситуацію з інфраструктурою Укрзалізниці.

Раніше в Центрі транспортних стратегій повідомляли, що оборот вантажних вагонів на залізниці став найгіршим за останні три роки, що негативно позначається на роботі бізнесу, і наголосили на необхідності термінового проведення реформи компанії, а також інвестицій у модернізацію інфраструктури.

У свою чергу екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив: УЗ необхідно модернізувати залізничну інфраструктуру та обновити колії, інакше і нові локомотиви, і вагони будуть просто стояти під парканом, адже у них не буде полотна, щоб їздити.

Популярні новини зараз
Торкнеться клієнтів усіх банків: в Україні з 1 серпня нові правила розрахунку карткою Гроші більше не прийдуть на картку: щомісячні виплати скасують, якщо не виконаєте нові умови Кожен десятий робить це замість сексу: дослідники показали невтішну статистику На руки не дадуть, але можна отоварити: пенсіонери отримають додаткову тисячу гривень – на що дозволять витратити
Показати ще