Як повідомляє Центр інформації Української Православної Церкви про це сказав керуючий справами УПЦ митрополит Антоній (Паканич).

«Саме через Хрещення людина входить до Церкви, стає християнином. У Хрещенні людині прощаються всі її гріхи і даються сили відтепер перемагати гріх. Головним моментом Таїнства Хрещення є триразове занурення людини у воду із закликанням Святої Трійці: Отця і Сина і Святого Духа. У цьому зануренні людина вмирає для гріховного життя і народжується для життя святого, християнського. Тому Хрещення ще називають «другим народженням» чи «відродженням», – зазначив митрополит Антоній.

Владика нагадав, що Таїнство встановив Господь Іісус Христос, коли Своїм прикладом освятив Хрещення, прийнявши його від Іоанна Предтечі.

Митрополит Антоній пояснив, що в особливих випадках хрещення може звершити будь-який хрещений мирянин.

«Допускається звершення Хрещення простим мирянином, якщо нехрещеній дитині або дорослій людині, яка бажає хреститися, загрожує смертельна небезпека. Також батьки-християни можуть самі звершити Хрещення своїх дітей, якщо сім'я проживає в регіоні, де немає православних храмів і тому звершення цього Таїнства священиком є неможливим», - сказав керуючий справами УПЦ.

Популярні новини зараз
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе
Показати ще

Він підкреслив, що доросла людина, яка бажає хреститися, перш за все повинна мати віру в Бога.

«Мотивом, який спонукає до прийняття Хрещення, має бути прагнення відмовитися від гріховного життя і увійти до повноти спілкування з Богом. І якщо людина прагне спілкування з Богом, якщо вона хоче очистити свою душу від гріхів, які, немов камінь, тягнуть її вниз, тоді, звичайно ж, ніхто і ніщо не може завадити такій людині стати християнином і увійти до числа воїнів Христових, які ведуть боротьбу «не проти плоті і крові», але проти диявола, гріхів та пристрастей людських. Адже саме гріх – це та перепона, яка стоїть між людиною та Богом і не дає людині можливості повернути собі втрачене блаженство», - підсумував митрополит Антоній.