От читаю, що одна горілчана кампанія «патріотично» готується зустріти День Конституції України…акцією знижки цін на горілку із зображенням визначних українців.

Нагадаю, що «обличчям» української горілки вже є наші Гетьмани Петро САГАЙДАЧНИЙ, Петро ДОРОШЕНКО…Голова Центральної Ради УНР та визначний історик Михайло ГРУШЕВСЬКИЙ, відомий письменник і творець українського побутового театру Михайло СТАРИЦЬКИЙ.

Найбільшим історичним цинізмом є рекламно-горілчане використання імені «святого і благовірного Гетьмана» Петра Сагайдачного. Загальновідомо, що саме Гетьман впровадив жорстку антиалкогольну дисципліну у війську. Сам не пив та строго заборонив козакам вживати оковиту. За порушення цієї вимоги під час воєнних дій порушника могли стратити, а під час морських походів - викинути в море.

Про ГРУШЕВСЬКОГО - «ПРЕЗИДЕНТА» окрема історія. Коротко кажучи, з формально-правової точки зору він ЖОДНОГО ДНЯ не був у статусу Президента.

Популярні новини зараз
Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити" Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Показати ще

Із СТАРИЦЬКИМ і ЛЕВИЦЬКИМ - ще сумніше. На сайті авторів, не проти ночі буде написано, алкогольного бренду «Старицький&Левицький» читаємо таке:

«Бренд отримав назву на честь двох легендарних особистостей, які відігравали значну роль в становленні України на початку XX століття: пана Старицького - видатного діяча культури і пана Левицького - підприємця». Якщо про якого Старицького йдеться, навіть без імені, всім зрозуміло, то який саме Левицький, із багатьох знаних в Галичині діячів, визначити складно. Між іншим, на моє запитання: який саме Левицький пропагує їхню горілку - власники бренду так і не відповіли!

Про правові підстави використання імен ВЕЛИКИХ УКРАЇНЦІВ, а точніше їхню відсутність, навіть не згадаю!

Тут порушено цілу низку вимог і приписів Закону України «Про рекламу».

Я ще по-людськи розумію, якби ГОРІЛЧАНІ ЗАРОБІТЧАНИ стали меценатами музейних закладів, видавничих проектів чи просвітницьких акцій щодо популяризації цих визначних історичних діячів, яких вони використовують у свої комерційних інтересах.

А так - просто ГАНЬБА ГАНЬБОЮ!

П.С. Це ще один приклад тотального нехтування в Україні вимог авторського та інтелектуального права, попри діяльність спеціально уповноважених на його застосування та контроль інститутів.

Для прикладу, команда Фонду «РІДНА КРАЇНА» постійно потерпає від нахабних крадіжок нашого авторського бренду «7 ЧУДЕС УКРАЇНИ» та «7 ЧУДЕС КИЄВА», як його складової!😡