Ось ще один із 13 заступників Київського міського голови і голови КМДА в одній особі став фігурантом корупційних оборудок і ТИМЧАСОВО звільнився. Це традиційна схема для посадовців Києва, які вміло домовляються з прокурорами і суддями, і знову продовжують керувати та обростати майном, землею і готівкою. Доведено секретарем Київської міськради Бондаренком, якого чесний Шевченківський районний суд за клопотанням прокурора звільнив від кримінальної відповідальності за фальшивий диплом … «через закінчення строків давності», заступниками голов. КМДА Поворозником, Усовим…, які теж повернулися на свої посади, бо, як зʼясувалося, ніколи не брали хабарів.

Але я сьогодні не про героїчних і непідкупних 13 заступників Кличка.

Я про невмирущу «МАРШРУТНУ МАФІЮ» Києва, яку не можуть здолати міська влада разом із багаточисельною правоохоронною елітою столиці.

Тож вчергове пересуваючись, в набитій вщент пасажирами, маршрутці зауважив, що крім обґрунтування оплати в 15 гривень, тут прикріплено і яскраве оголошення - ОПЛАТА ЛИШЕ ГОТІВКОЮ. Оце певно і є реалізація того обіцяного 10:років тому статусу Києва як європейської столиці?! Виявляється міський голова і 13 його заступників за 10 років своєї владноі діяльності не здатні ухвалили рішення про встановлення валідаторів в маршрутках і зупинити МІЛЬЯРДНИЙ обіг готівки в цьому транспортному бізнесі.

(експерти твердять, що йдеться про 5-7 мільярдний готівковий обіг на рік з маршрутного бізнесу лише в Києві).

Популярні новини зараз
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання "Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

І що дуже дивно, посадовці Києва за 10 років виїздили у закордонні відрядження сотні мільйонів наших бюджетних гривень, а так і не побачили, що в європейських країнах пасажири заходять через передні двері і розраховуються через валідатори, а функцію конктролю виконує волій громадського транспорту. В Києві ж вирішили, що краще утримувати сотні контролерів, аніж застосувати загальновідому у світі модель розрахунку.

Ба більше, посадовці столиці вже другий рік відмовляються реагувати на 8 петицій киян щодо вимоги не зупиняти громадський транспорт під час тривог. Для не киян поясню, що в Києві під час тривог зупиняється громадський транспорт і рухаються лише маршрутки і таксі.

Цікаво, хто ж із посадовців та правоохоронців входить до керівництва цієї незборимої «маршрутної мафії»в Києві.

І хто, як колись один український мільйонер, а згодом впливовий політик, своїм життєвим кредом теж зробив гасло:

« КЕШ - це КОРОЛЬ»?