До мене звернулися керівники низки державних та комунальних установ гуманітарної сфери з інформацією про більш як місячну НЕМОЖЛИВІСТЬ використати талони на пальне із мережі АВІАС, які були придбанні під час тендерних закупівель.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСправа в тому, що АВІАС традиційно пропонує низці ціни на бензин та дизельне паливо під час тендерних закупівель для закладів освіти, культури та охорони здоровʼя. Тож після останнього тендеру, керівники державних та комунальних підприємств вже другий місяць НЕ МОЖУТЬ скористатися талонами на пальне в мережі АВІАС, які були оплачені бюджетними коштами ще наприкінці року.
Як пояснюють експерти з енергетичних питань, проблеми у АЗС, що належали Коломойському, почалися з 2022 року, коли держава націоналізувала напівдержавні «Укрнафту» й «Укртатнафту», які були під контролем Привату. Спочатку виникли проблеми у магазинів при АЗС, потім, в 2024 році, зʼявилися повідомлення про відсутність коштів для розрахунку із постачальниками пального, а з січня 2025 року повністю зник дизель та частина марок бензину й було припинено продаж через додаток.
У мене запитання до посадовців МІНЕНЕРГО, МОН, МОЗ, МКСК…:
- як банкрутуюча мережа АВІАС була допущена до торгів на пальне для державних закладів охорони здоровʼя, освіти, культури…?
- хто компенсує шкоду нанесену державному бюджету України і поверне кошти закладам гуманітарної сфери та громадянам?
- як директорам шкіл забезпечити перевезення дітей, а лікарням - хворих…в умовах відсутності пального для шкільних автобусів та швидких допомог?
І що ж мовчить місцева влада, яка лише за грудень повиписувала собі сотні тисяч гривень премії за невтомну працю, неймовірний професіоналізм і палкий патріотизм!?
Довідково.
Мережа АВІАС нараховує близько 550 АЗС, а мобільний додаток міститься у 430 адрес.