За його словами, поки суспільство збирає кошти для армії, владці влаштовують "дерибан" через тендери на сумнівні проєкти: від реклами комедій до дорогого "благоустрою".

Кому війна, а кому дерибан: хроніка тендерних скандалів

У своєму дописі у Facebook Микола Томенко гостро розкритикував бездіяльність уряду та цинізм чиновників, які, попри війну, не припиняють витрачати бюджетні кошти на непріоритетні потреби.

"Щоденник НЕЗЛАМНОГО тендерного ЦИНІЗМУ владців: кому ВІЙНА, а кому ДЕРИБАН державного та місцевих бюджетів," — так політик почав своє емоційне звернення.

Він посилається на моніторинг журналістки Юлії Глушко, яка регулярно виявляє сумнівні закупівлі. Серед найбільш обурливих прикладів, які наводить Томенко:

  • Реклама "героїзму чиновників" на комунальному телебаченні Дніпра.
  • Ремонт та "благоустрій" дитячого майданчика у Боярці на майже 46 мільйонів гривень.
  • Рекламна кампанія для комедії "Песики".
  • Постійне дофінансування "Дії" та реформи "Укрзалізниці".

"Благоустрій" як синонім корупції

Особливе обурення у Миколи Томенка викликає слово "благоустрій", яке, на його думку, давно стало прикриттям для корупційних схем. Політик з гіркотою зазначає, що правоохоронці "так і не довели до логічного завершення десятки корупційних справ на цю тему".

Популярні новини зараз
Кров як річка, а не кисіль: 7 продуктів, які врятують вас від тромбів Деякі пенсіонери навіть не знають про ці пільги: на чому можна зекономити "Динамо" розгромлено Кіпром: "Пафос" не просто виграв, кияни перетворилися на циркачів, яких висміюють У ТЦК дали 3 дні: що терміново необхідно зробити чоловікам
Показати ще

"Лише в рідному Києві щоденно посадовці на так званому вічному благоустрої парків, скверів та навіть узбіччя набивають свої та кишені своїх родичів на мільйони гривень", — пише Томенко, наголошуючи на безкарності чиновників.

Влада без заборон і бюджетні мільярди на саморекламу

Політик також критикує Кабінет Міністрів України за повну бездіяльність у цьому питанні. "КМУ, в свою чергу, так ДОСІ і не визначив перелік ЗАБОРОНЕНИХ закупівель на бюджетні кошти на час правового режиму ВОЄННОГО стану," — зауважує Томенко.

Він, як автор Закону про роздержавлення ЗМІ, вже багато років звертає увагу на проблему використання "бюджетних МІЛЬЯРДІВ гривень на рекламу МІЛЬЙОНЕРІВ-посадовців" через комунальні медіа та соціальні мережі.

Зрештою, Микола Томенко змушений знову повторити свою гірку тезу: "кому ВІЙНА, а кому ДЕРИБАН державного та місцевих бюджетів!"