Про це заявив Голова Державної служби України з безпеки на транспорті (ДСБТ) Микита Лагунін, коментуючи участь української делегації у 120-й сесії Робочої групи з автомобільного транспорту ЄЕК ООН та 39-й сесії Групи експертів з питань ЄУТР, що відбулися минулого тижня у Женеві.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися«Це майданчики, де визначаються ключові правила для європейського ринку міжнародних перевезень. І сьогодні Україна є не спостерігачем, а повноправним учасником ухвалення рішень», - наголосив Голова Укртрансбезпеки.
Інтеграція у європейські транспортні процеси
Зокрема, під час згаданих сесій українська делегація зосередилася на стратегічних напрямках, що сприятимуть цифровій трансформації та підвищенню безпеки перевезень.
Серед пріоритетів, які підкреслив Микита Лагунін:
-перехід до електронних товарно-транспортних накладних eCMR, які дозволяють повністю цифровізувати процес перевезень;
-впровадження смарт-тахографів та європейської системи TACHOnet для ефективного контролю режимів праці та відпочинку водіїв;
-спрощення візових процедур для професійних водіїв;
-підвищення безпеки дорожньої інфраструктури за стандартами ЄС;
-розвиток транс’європейських транспортних коридорів та стійкої логістичної інфраструктури.
«Наша мета - забезпечити українським перевізникам рівні, чесні та передбачувані умови доступу до міжнародних маршрутів, щоб вони могли гідно конкурувати з європейськими компаніями», зазначив очільник ДСБТ.
Жорстка позиція щодо санкцій проти російських перевізників
Окремо українська делегація наголосила на важливості дотримання санкційного режиму у транспортній сфері.
«Разом із європейськими партнерами ми не допустили ухвалення жодних рішень, які могли б послабити санкції проти російських перевізників або поставити під сумнів довіру до міжнародних правил. Санкції — це не політичне питання, а закономірна реакція на агресію», - підкреслив Голова Укртрансбезпеки.
Микита Лагунін також відмітив, що участь України в роботі ЄЕК ООН - це важливий крок до зміцнення позицій нашої держави на міжнародній транспортній арені. Адже від якості міжнародних перевезень залежить розвиток економіки.
«Україна вже не лише виконує чужі рішення - ми долучаємося до їх розробки, щоб вони враховували як європейські стандарти, так і потреби українського бізнесу», - підсумував керівник Укртрансбезпеки.
Україна залишається одним із ключових ринків міжнародних автомобільних перевезень у Європі. Активна участь у роботі ЄЕК ООН відкриває для українських компаній нові можливості інтеграції, модернізації та розвитку конкурентного транспортного середовища.