Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися19 грудня 2020 року на сайті Мінфіну з'явився новий негативний відгук від анонімного користувача.
Клієнт зазначає, що у нього закінчився термін дії картки для виплат, тому він прийшов у відділення на вулиці Ірпінська, 76. Зробив він це заради отримання нової карти, але співробітниця, яка є заступником начальника відділення почала оформляти для нього відразу дві карти.
"На мою вимогу що мені потрібна тільки карта для виплат вона відповіла що так не можна і отримати потрібно дві і ніяк інакше. Подзвонив на гарячу лінію і отримав відповідь що співробітниця відділення мене обманює. У підсумку після нікому не потрібних розмов на підвищених тонах я отримав тільки одну карту як і повинно бути. В результаті процедура, яка займає 5-7 хвилин, зайняла близько години через даної співробітниці, якої було абсолютно *** на людей які стояли в черзі на вулиці при температурі мінус 1 чекаючи поки я вирішу своє питання. Воно то й зрозуміло, вона ж своєї *** сидить на теплому стільчику, а люди нехай мерзнуть адже їй потрібно заробити свій бонус обманюючи клієнтів банку", — написав користувач у відгуку.
Представники Приватбанку вирішили не залишати Користувача без уваги і відповіли на негативний коментар. У повідомленні вони попросили вибачення за цю "прикру" ситуацію і відзначили, що хочуть уточнити інформацію і перевірити сигнал, тому напишуть в Приватні повідомлення.
Нагадаємо, ПриватБанк залишив українця без грошей перед Новим роком: "Впевнені, що я шахрай"
Як повідомляв "Знай.ua", українці скаржаться на нескінченні черги в ПриватБанку: "Одна Каса і у співробітника обід"
Знай.ua писав, українець звинуватив ПриватБанк у пропажі 11 тисяч: "Гроші списали, не видало ні копійки"