Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися31 грудня 2020 року на сайті Мінфіну з'явився новий негативний відгук від анонімного користувача.
Клієнт зазначає, що йому дзвонили з певного номера і представилися співробітником Приватбанку, назвавши його по імені по батькові і привітавши з Новим роком.
"Тільки що дзвонили з номера +380501191800, хлопець представився співробітником Приватбанку, назвав мене по імені по батькові, вітав З Новим роком. Попросив назвати мої персональні дані для якоїсь акції. Я відключився і заблокував номер. Вважаю за необхідне повідомити про це публічно. Чи належить цей номер ПриватБанку? Якщо ні, то звідки шахраї знають номери телефонів ,імена і рік народження, імена???", - написав користувач у своєму відгуку.
На його повідомлення відреагували співробітники Державного банку і відзначили, що номер все-таки належить "ПриватБанку". "Добрий день! Зазначений номер телефону належить ПриватБанку. Відзначимо, що співробітники банку при дзвінку до клієнта ніколи не запитують особисті дані. Перевірити інформацію по дзвінку від банку ви можете за допомогою мобільного додатку Приват24, зробивши свайп вправо на головному екрані - "комунікації", — написали у відповідь на коментар українця в ПриватБанку і в кінці залишили посилання з правилами, які дозволять не стати жертвами шахраїв.
Нагадаємо, ПриватБанк залишив українця без грошей перед Новим роком: "Впевнені, що я шахрай"
Як повідомляв "Знай.ua", українці скаржаться на нескінченні черги в ПриватБанку : "Одна Каса і у співробітника обід"
Знай.ua писав, українець звинуватив ПриватБанк у пропажі 11 тисяч: "Гроші списали, не видало ні копійки"