На сторінці "Київ Оперативний" у соціальній мережі Facebook українець Костянтин Більцан розмістив публікацію з негативною інформацією про інтернет-магазин побутової техніки та електроніки Comfy.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКористувач поділився даними про шахрайство з боку продавців, які забирають останнє у людей, які довірилися їм.
"Думаю, кожен стикався в магазинах побутової техніки з нав'язаними гарантіями, страховками та іншим. У Запоріжжі пенсіонери зібрали 25 000 грн, щоб купити в подарунок доньці-інваліду ноутбук. Продавець швидко зметикував, що можна продати ноут за 13000, а на 12000 пробити додаткові послуги з налаштування, навіть megogo він продав, а ключ активації присвоїв собі", — зазначив українець у публікації.
В Instagram-акаунті "Шукаю Запоріжжя" 31 грудня 2020 року була розказана історія про двох пенсіонерів, які поділилися з продавцем Comfy Івановим Олегом про наміри купити ноутбук і накопичили 25 тисяч гривень. Хлопець вирішив підзаробити на них і продав девайс за 13 000 грн, і ще додаткових необов'язкових послуг на 12 тисяч.
"Люди довірливо оплатили все, і пішли додому! Трохи пізніше вони повернулися для того щоб їм трохи надали допомогу в тому як же використовувати настільки модний гаджет, і розповіли про те що купили ноутбук дочки, яка хвора на ДЦП. І навіть після почутого ні у директора, ні у цього відмороженого продавця не прокинулися почуття жалості до цих людей! Але і це ще не все, в чеку була послуга megogo, яка не використовується на ноутбуках, і продавець присвоїв ключ активації собі! Ну а що, Новий Рік - час подарунків! Директор магазину знаючи про ситуацію нічого не зробив. А продавець сказав, що йому все одно на людей! Комфі!!!! Як же так? Невже ваші рейтинги за рахунок нещасних людей? Це звичайно повний треш. Люди, не ходіть в даний магазин, там працюють не люди! Якщо люди похилого віку ще повернуться в магазин, то буде ще й фото чека", - йдеться в публікації.
Історія закінчилася тим, що пенсіонерам повернули гроші за чеком і існує надія, що їм все ж допоможуть підібрати техніку і послуги якісно.
Нагадаємо, eУкраїнка поскаржилася на "жахливу підлість" - продали зламане, а гроші не повернули
Як повідомляв "Знай.ua", популярний інтернет-магазин залишив киянку босою і без грошей - "Ми займаємося вашою проблемою"
Знай.ua писав, українець купив кондиціонер в Comfy, замість прохолоди - головний біль: тільки подивіться на це.....