На сторінці "Київ Оперативний" у соціальній мережі Facebook українець Костянтин Більцан розмістив публікацію з негативною інформацією про інтернет-магазин побутової техніки та електроніки Comfy.

Користувач поділився даними про шахрайство з боку продавців, які забирають останнє у людей, які довірилися їм.

"Думаю, кожен стикався в магазинах побутової техніки з нав'язаними гарантіями, страховками та іншим. У Запоріжжі пенсіонери зібрали 25 000 грн, щоб купити в подарунок доньці-інваліду ноутбук. Продавець швидко зметикував, що можна продати ноут за 13000, а на 12000 пробити додаткові послуги з налаштування, навіть megogo він продав, а ключ активації присвоїв собі", — зазначив українець у публікації.

допис Костянтина Більцана у фейсбук
допис Костянтина Більцана у фейсбук

допис Костянтина Більцана у фейсбук
допис Костянтина Більцана у фейсбук

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Астролог побачив у травні "лихо" для України Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей
Показати ще

Пенсіонери купують девайс, фото: Instagram
Пенсіонери купують девайс, фото: Instagram

В Instagram-акаунті "Шукаю Запоріжжя" 31 грудня 2020 року була розказана історія про двох пенсіонерів, які поділилися з продавцем Comfy Івановим Олегом про наміри купити ноутбук і накопичили 25 тисяч гривень. Хлопець вирішив підзаробити на них і продав девайс за 13 000 грн, і ще додаткових необов'язкових послуг на 12 тисяч.

Продавець, фото: Instagram
Продавець, фото: Instagram

"Люди довірливо оплатили все, і пішли додому! Трохи пізніше вони повернулися для того щоб їм трохи надали допомогу в тому як же використовувати настільки модний гаджет, і розповіли про те що купили ноутбук дочки, яка хвора на ДЦП. І навіть після почутого ні у директора, ні у цього відмороженого продавця не прокинулися почуття жалості до цих людей! Але і це ще не все, в чеку була послуга megogo, яка не використовується на ноутбуках, і продавець присвоїв ключ активації собі! Ну а що, Новий Рік - час подарунків! Директор магазину знаючи про ситуацію нічого не зробив. А продавець сказав, що йому все одно на людей! Комфі!!!! Як же так? Невже ваші рейтинги за рахунок нещасних людей? Це звичайно повний треш. Люди, не ходіть в даний магазин, там працюють не люди! Якщо люди похилого віку ще повернуться в магазин, то буде ще й фото чека", - йдеться в публікації.

Історія про пенсіонерів, скріншот: Instagram
Історія про пенсіонерів, скріншот: Instagram

Історія закінчилася тим, що пенсіонерам повернули гроші за чеком і існує надія, що їм все ж допоможуть підібрати техніку і послуги якісно.

Нагадаємо, eУкраїнка поскаржилася на "жахливу підлість" - продали зламане, а гроші не повернули

Як повідомляв "Знай.ua", популярний інтернет-магазин залишив киянку босою і без грошей - "Ми займаємося вашою проблемою"

Знай.ua писав, українець купив кондиціонер в Comfy, замість прохолоди - головний біль: тільки подивіться на це.....