Українські банки часто стягують комісії за окремі послуги, такі як, наприклад, поповнення рахунку мобільного телефону. На думку ж одного українця, комісії ПриватБанку є несправедливо завищеними.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це він написав на спеціалізованому сайті "Мінфін".
"Що за комісії пішли в ПриватБанку? Сьогодні хотів поповнити мобільний рахунок, вже за будь-яку суму, навіть в 1 грн беруть 2 грн комісії! Що за нахабність? Зняття готівки 1%, переклад IBAN 1% і так далі, вже накипіло !!! Наприклад в Альфа Банку за все вищевказане не беруть комісій ВЗАГАЛІ! Націоналізували за рахунок платників податків банк, а ми не за це платили! Гальмуйте давайте, банківської тарифної монополії в Україні не буде, банків багато, знайдемо інші ... майте на увазі!" — поскаржився клієнт.
Виявилося, що комісію у ПриватБанку встановлює невидима рука ринку.
"Ми постійно розвиваємо наші сервіси та робимо все для поліпшення обслуговування клієнтів.
Хочемо зазначити, що розмір комісій залежить від кон’юнктури ринку, а спеціально для наших клієнтів ми розмістили на сайті поради, як можна користуватись картками та не платити зайвих комісій", — відповіли українцю представники фінустанови.
Нагадаємо, ПриватБанк залишив українця без грошей перед Новим роком: "Впевнені, що я шахрай"
Знай.ua писав, українець звинуватив ПриватБанк у пропажі 11 тисяч: "Гроші списали, не видало ні копійки"