Українські банки часто стягують комісії за окремі послуги, такі як, наприклад, поповнення рахунку мобільного телефону. На думку ж одного українця, комісії ПриватБанку є несправедливо завищеними.

Про це він написав на спеціалізованому сайті "Мінфін".

"Що за комісії пішли в ПриватБанку? Сьогодні хотів поповнити мобільний рахунок, вже за будь-яку суму, навіть в 1 грн беруть 2 грн комісії! Що за нахабність? Зняття готівки 1%, переклад IBAN 1% і так далі, вже накипіло !!! Наприклад в Альфа Банку за все вищевказане не беруть комісій ВЗАГАЛІ! Націоналізували за рахунок платників податків банк, а ми не за це платили! Гальмуйте давайте, банківської тарифної монополії в Україні не буде, банків багато, знайдемо інші ... майте на увазі!" — поскаржився клієнт.

ПриватБанк, скріншот відео
ПриватБанк, скріншот відео

Виявилося, що комісію у ПриватБанку встановлює невидима рука ринку.

Популярні новини зараз
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році "Тисяча Зеленського": як батькам отримати гроші за своїх дітей Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Показати ще

"Ми постійно розвиваємо наші сервіси та робимо все для поліпшення обслуговування клієнтів.

Хочемо зазначити, що розмір комісій залежить від кон’юнктури ринку, а спеціально для наших клієнтів ми розмістили на сайті поради, як можна користуватись картками та не платити зайвих комісій", — відповіли українцю представники фінустанови.

Скріншот Мінфін
Скріншот Мінфін

Нагадаємо, ПриватБанк залишив українця без грошей перед Новим роком: "Впевнені, що я шахрай"

Як повідомляв "Знай.ua", українці скаржаться на нескінченні черги в ПриватБанку: "Одна Каса і у співробітника обід"

Знай.ua писав, українець звинуватив ПриватБанк у пропажі 11 тисяч: "Гроші списали, не видало ні копійки"