Без підтримки з боку держави провести комплексне реформування «Укрзалізниці» нереально. Про це заявила народний депутат, член парламентського комітету з питань транспорту та інфраструктури Оксана Савчук.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
«Переконана, що Жмак (голова УЗ – ред.) зможе хоча б щось реалізувати, якщо він буде мати підтримку на рівні міністерства, на рівні уряду... Без підтримки держави і швидких рішень уряду це зробити практично неможливо», - сказала Савчук.
За її словами, зокрема, значної підтримки від держави потребує «Укрзалізниця» задля підвищення безпеки перевезень, як пасажирів, так і вантажів.
«Ключова проблема в УЗ наразі дійсно безпекова, і вона мала би тут включати і державну підтримку. На рівні державного бюджету виділена певна сума коштів для того, щоб закупляли нові вагони, але нема таких речей, як електрифікація і безпека залізничних вокзалів»,- зазначила Савчук.
Також депутат нагадала, що пасажирські перевезення для УЗ є збитковими і на сьогодні місцеві ради не готові за них платити, тож потрібна буде підтримка від держави, щоб громадяни змогли і надалі користуватись залізничним транспортом за прийнятними тарифами.
«Електричні перевезення, за які не готові платити місцеві ради, - це найбільші послуги, найбільш чутливі речі, які потребують зараз реагування. Пропоную сконцентруватися, і щоб УЗ отримала державну підтримку в захисті найбільш вразливого населення. І тоді хоча би ці зміни будуть відчутні найбільше незахищеним користувачам залізниці, які користуються залізничними перевезеннями і такими міжміськими перевезеннями», - додала Савчук.
Нагадаємо, раніше глава «Укрзалізниці» Володимир Жмак повідомляв, що в 2021 році УЗ буде розділена на 4 компанії (вантажоперевезення, пасажирські перевезення, інфраструктура та виробництво), а непрофільні активи (медзаклади, санаторії, спортивні споруди) будуть виставлені на продаж або передані в концесію. Окрім того, за його словами, УЗ планує інвестувати в оновлення рухомого складу компанії і залізничну інфраструктуру 25 млрд гривень.
У свою чергу екс-прем'єр Володимир Гройсман заявив, що «Укрзалізниця» потребує масштабного реформування та фінансової підтримки від держави для проведення модернізації рухомого складу та інфраструктури.