Про це заявив президент об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков в ефірі телеканалу «Україна 24».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами голови "Укрметалургпрому«, 40% перевезених залізницею вантажів – продукція гірничо-металургійного комплексу, і підприємства галузі як ніхто зацікавлені в ефективній роботі»Укрзалізниці".
"Повинна пройти реструктуризація "Укрзалізниці", яка дозволить розділити пасажирські та вантажні перевезення. Це дозволить знайти правильне застосування грошам і не займатися крос-субсидуванням. Щорічно 13-15 млрд грн переводиться з вантажних перевезень на пасажирські. Це неправильно, це створює проблеми з якісним обслуговуванням вантажів", - розповів Каленков.
Він також акцентував: тарифи на перевезення вантажів мають бути економічно обґрунтованими, а їх формування – прозорим. На його думку, створення галузевого регулятора дозволить навести порядок в тарифоутворенні в транспортній сфері.
"Повинна бути створена незалежна комісія регулювання в транспорті-це те, про що йдеться вже останні 5-7 років. Нарешті це має здійснитися, всі ми дуже чекаємо, що це відбудеться в найближчі півроку-рік. Саме НКРТ-незалежна комісія регулювання транспорту повинна займатися економічно обґрунтованих тарифів", - сказав Каленков.
Раніше глава "Укрзалізниці" Володимир Жмак заявив, що в 2021 році УЗ буде розділена на 4 компанії, а непрофільні активи будуть виставлені на продаж або передані в концесію. Також УЗ планує інвестувати в оновлення рухомого складу компанії та залізничну інфраструктуру 25 млрд гривень.
Економічний експерт Борис Кушнірук також заявив, що проблему непрозорості формування тарифів у транспортній галузі вирішить створення незалежного регулятора - Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту (НКРТ). У Верховній Раді вже зареєстрований відповідний законопроект № 3927.