У 2013 році в Україні з'явилося нове поняття - онлайн-ресторан. Організувати новий для ринку формат бізнесу взявся ентузіаст з Одеси - підприємець Олександр Соколов. Головною ідеєю було створити унікальний онлайн-сервіс, який стане першим у своєму роді.

У чому унікальність поняття онлайн-ресторану.

Формат онлайн-ресторану каже сам за себе - сервіс працює тільки онлайн.

Меню є на сайті та в мобільному додатку.

Функцію офіціантів з рекомендації страв з меню виконують співробітники Call-центру, а за доставку до "столика клієнта" візьмуться вже кур'єри власної служби доставки.

Популярні новини зараз

В Італії загинула матуся двох дітей з України: знайшли неживою на підлозі і підозрюють її колишнього

Злата Огнєвіч зняла ліфчик перед фіналом "Холостячки", щоб познайомити зі своїми "ріднулечками": "Так грайливо"

Леся Нікітюк впала в летаргічний сон, сестра-близнючка зробила заяву: "На екранах ви бачите не її"

Не дарма стирчаcті соски засвітила: Ріанна отримала звання національного героя

Показати ще

"Ідея створити онлайн-ресторан з'явилася у мене після невдалих спроб замовити їжу онлайн в Україні", - розповідає засновник першого в Україні онлайн-ресторану SMILEFOOD Олександр Соколов. - "Я часто подорожував і неодноразово намагався знайти відповідний сервіс. Коли не вийшло знайти якісний онлайн-сервіс навіть в Києві - було прийнято рішення створити його ".

Ресторан там, де хоче клієнт, але не кейтеринг.

Де б ви не знаходилися - ви можете влаштувати собі ресторанний настрій. Це один з основних задумів концепції онлайн-ресторану. Важливо не плутати з послугою кейтерінгу, де, окрім приготування їжі та доставки, надається послуга обслуговування, сервірування, оформлення столу, розлив та подавання напоїв гостям.

В онлайн-ресторані ви робите замовлення 24/7 за допомогою мобільного додатку, сайту або просто телефонного дзвінка оператору. При цьому ви можете оформити доставку в парк, на пляж, в готель, офіс і т.д. В онлайн-сервісі передбачили всі моменти споживання їжі поза межами дому: в упаковці до замовлення обов'язково повинні бути вологі та сухі серветки, зубочистка, жуйка, одноразові столові прибори і т.п.

В онлайн-ресторані всі замовлення приймаються онлайн, готуються з під ножа і доставляються в заявлене місце та зазначені терміни клієнту.

В онлайн-ресторані немає ніяких рамок і обмежень

Онлайн-ресторан може собі дозволити широкий спектр продукції без втрати певної концепції. Наприклад, готувати в оффлайн-ресторані японської кухні хумус або бургер - як мінімум дивно. В онлайн-ресторані кухня може дозволити собі таке розмаїття.

Доставка тільки своїми силами

Онлайн-ресторан доставляє тільки своєю власною кур'єрською службою. Це дозволяє контролювати процес замовлення від моменту прийняття до моменту отримання замовлення в руки клієнта.

Все як в ресторані, тільки онлайн

Всі страви в онлайн-ресторані готуються за запитом і тільки з під ножа.

В онлайн-ресторані є свій бренд-шеф і страви від нього. Так, в першому онлайн-сервісі такого формату SMILEFOOD є окреме меню від шефа Юрія Ковриженко.

Список послуг онлайн-ресторану можна переглянути за посиланням.

Довідково

Онлайн-ресторан SMILEFOOD представлений в 4 містах України: Київ, Одеса, Миколаїв, Херсон.

В меню онлайн-ресторану суші, роли, піца, салати, бургери, супи, паста і багато іншого. Компанія готує їжу тільки з під ножа.

Авто кур'єрської служби доставки SMILEFOOD має унікальний дизайн: на кузові машин встановлена ​​конструкція з металопластику у вигляді креветки.

З 2021 року бренд-шефом SMILEFOOD став Юрій Ковриженко - відомий на весь світ шеф-кухар, посол української кухні від Міністерства закордонних справ. Юрій постійно представляє Україну на різних світових заходах і конгресах.